نوشته شده توسط : سحر

تور تایلند

و مکان های دیدنی آن

تایلند بناهای تاریخی و جاذبه های توریستی:
پایتخت کشور تایلند بانکوک و اما یکی از شهرهای زیبای تایلند ،که یکی از زیبا ترین شهرهای این کشور است.تور تایلند در آسیا ی شرقی می باشد و یکی از کشورهای شرقی محسوب می شود که دارای جاذبه ی گردشگری فراوانی می باشد . کشور تایلند خیلی از آداب و رسوم و فرهنگش مانند کشورهای شرقی و این کشور به کشور و سرزمین لبخندها معروف است که گردشگران زیادی برای تفریح و شادی به این کشور سفر می کند.از تفریحات پاتایا می توان به ؛موج سواری – قایق سواری-غواصی –موج سواری-جت اسکی-اسکی روی آب اشاره کرد که به دلیل ساحل زیبای پاتایا می باشد.
پاتایا(pattaya) یکی از شهرهای ساحلی شرقی خلیج تایلند می باشد .این شهر در ۱۶۵کیلومتری شهر بانکوک است که با برای رفتن به آنجا با وسیله ی نقلیه ی اتوبوس حدود دو ساعت و نیم می باشد.این شهر دارای سه فصل و آب و هوای گرم و خشک که از نوامبر تا فوریه دارای ۵۰ درصد رطوبت و دمای ۲۰تا۳۰ درجه و رگبارهای شدی اما کوتاه مدت می باشد. و اما بهترین آب و هوا مربوط به فصول گرم و مرطوب می باشد که برای سفر به این کشور بهترین فصل است که دارای ۷۵ درصد رطوبت هوا و دمای ۳۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و بارش باران به طور شدید و طولانی می باشد که هوای مطبوع و خوبی را ایجاد می کند.پاتایا هر سال بالای ۵ میلیون توریست و گردشگر جذب می کند که در زیر به طور مختصر به این جاذبه های توریستی می پردازیم:
یکی از جاهای دیدنی” آلکازار شو “می باشد که دارای جاذبه های زیبایی است. شما می توانید شو های زیبا و نمایش ها و رقص های زیبا ی این کشور و ملیت های مختلف را مشاهده کنید که بدون دیدن این شو ها و نمایش ها شما گردشگریتان را نا تمام گذاشته اید و بی بهره می مانید.شما می توانید از رقص های جذاب این نمایش ها لذت ببرید و چنان مات و خیره ی آن می شوید و به وجه می آید ،که لحظات خوبی از این تور تایلند برایتان به یادگار می ماند.


مینی سیام:
Mini siam))یکی از نزدیک ترین محل ها به مرکز پاتایا و دارای ماکت های زیبا و کامل از تمام آثار باستانی و جاذبه های گردشگری مشهور و معرف کل جهان می باشد.
که مشابه ی آنها را به صورت مینیاتوری در هلند و تایوان می توان مشاهده کرد که بیش از ۱۰۰ماکت است،از آثار زیبا و معروف کشور ما ماکتهای ؛برج آزادی-تخت جمشید-برج میلاد و جاهای شناخته شده ی دیگر که محبوبیت زیادی دارد ،برج کج پیزا و عبادت گاه زمردین بودا ازین دسته ماکتها می باشد.
همه ی این ماکتها که دنیا را نشان می دهد در یک پارک شکیل و زیبا قرار دارد.سیام در قدیم همان کشور هزار بود.
باغ استوایی نانگ نوچ:
در جنوب ۱۸ کیلومتری شهر زیبای پاتایا ،باغ زیبایی قرار دارد ،در این باغ طبیعت زیبا و گیاهان و گل ها و درختان سرسبز و جالبی دیده می شود که از گل های تمام منطقه های جهان در این پارک وجود دارد از گلهای آن ؛گلهای اطلسی و ارکیده و نخل های زیبا و ….. را می توان نام برد که شرایط نگه داری را برای آن ها فراهم ساخته اند.
دنیا ی متفاوت زیر آب:
در جنوب پاتایا آکواریومی به شکل تونل استوانه ای قرار دارد که ۱۰۰متر طول دارد که در آن ۲۰۰ گونه آبزی به تعداد ۴۰۰۰ موجود آبزی در آن موجود است.
معبد مدرن و جدید وانسون وارارام:
این معبد یکی از مهم ترین عبادت گاه های پاتایای تایلند، معبد وانسون وارارام می باشد.این ساختمان زیبا و نو بر گرفته از ساختمان های شیک و زیبای چین ،هند ،سوییس،ژاپن و دیگر کشور ها و تلفیقی از ساختمان ها و معماری های زیبای کشور های مختلف می باشد.در این معبد مدیتیشن هایی انجام می شود که برای تایلندی ها خیلی مقدس و محترم می باشد.به کسانی که به این معبد در تور تایلند سر می زنند توصیه می شود از لباس های پوشیده که شانه ها و پاهایشان به طور کامل پوشیده شده است (چه دامن بپوشند و چه شلوار)استفاده کنند.
جزیره ی مرجان پاتایا:
این جزیره دارای سواحلی با شن های سفید و زیبایی های منحصر به فرد است که هر روز صب از ساحل پاتایا می برد تا لب ساحل جزیره و بعد ازظهر گردشگران و مسافران را برمیگرداند.این جزیره دارای طبیعت بکری می باشد که در سواحل آن قایق هایی با کف شیشه ای موجود است تا گردشگران مرجان ها و جاذبه های دریایی را مشاهده کنند.در این جزیره و ساحل و در دریای زیبای تتایلند امکان همه ی تفریحات دریای و ساحلی موجود است.
ساختمان مقدس حقیقت و پارک پاتایا و پارک آبی و چیانگ مای و معبدهایش و دیگر جاذبه های دیگر……از جاهای دیدنی کشور تایلند برای گردشگران می باشد.

هتل های تور تایلند:
تایلند یکی از جذاب ترین کشور های دنیا به حساب می آید که در جنوب شرق آسیا واقع شده است این کشور با جاذبه های گردشگری زیبا و جذابی که دارد هر ساله توانسته گردشگران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند و همین عامل سبب شده تا اولین صنعت اقتصادی در این کشور گردشگری محسوب شود.تایلند به دلیل داشتن مردمی بسیار مهمان نواز وخون گرم و با اخلاق به سرزمین لبخند شهرت یافته است.شهر های تایلند هر کدام به صورت جداگانه دارای جاذبه های گردشگری جذابی است که از جمله مهمترین شهر های آن کرابی ، پاتایا، بانکوک ، پوکت به حساب می آید که در هر یک از این شهر ها هتل های مختلفی با امکانات و تجهیزات کامل جهت ارائه خدمات به گردشگران با قیمت های بسیار مناسب محیا می باشد.برخی از این هتل ها نزدیک به سواحل جزایر تایلند هستند و دسترسی به آنها بسیارآسان می باشد.شما در این کشور از بین هتل های مختلف با خدمات عالی می توانید طبق سلیقه و نیازتان هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.که در این مطلب شما را با برخی از این هتل ها جهت انتخابی راحتر آشنا می سازیم تا از امکانات موجود در این هتل ها از آگاهی بالایی برخوردار شوید و با انتخابی درست سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم زنید.
هتل رویال کروان پوکت(Royal crown Hotel & Palm Spa Resort):
هتل رویال کروان که هتلی است ۳ ستاره یکی از هتل های پوکت به حساب می آید.ظاهر این هتل به شکل ویلایی می باشد که از معماری خاص و زیبایی برمند است.این هتل به اندازه یک کیلو متر از ساحل زیبای پاتونگ فاصله دارد.همچنین به اندازه چند دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید جانگ سیلون فاصله دارد.مکان این هتل در تپه ی پاتونگ که تپه ی زیبای است و بین درختان گرمسیری واقع شده است.که از بالکن های این هتل می توانید از مناظر زیبای بهرمند شوید همچنین دریای آندامان نیز از بالکن های هتل صحنه ی زیبایی را در بر دارد.
این هتل دارای امکاناتی نظیر استخری روباز به همراه سونا و جکوزی می باشد که خدمات ماساژ را نیز شامل می شود.برای میهمانان در این هتل میز بیلیارد فراهم شده و دارای رستورانی است که در این رستوران ارائه خدمات با انواع غذاهای تایلندی و بین المللی صورت می گیرد و کارکنان در این هتل به دو زبان تایلندی و انگلیسی مسلط هستند.در این هتل اتاق ها شامل تهویه هوا می باشند. این هتل خشک شویی ، گاو صندوق ، و دارای آسانسور نیز می باشد. ولی فاقد اینترنت می باشد. شما می توانید از هتل در مواقع نیاز ماشینی کرایه کنید.


هتل پول من جی پاتایا (Pullman pattaya Hotel G):
هتل ۵ ستاره پول من پاتایا هتلی است ساحلی که برای علاقمندان به هتل ساحلی بسیار مناسب است.این هتل امکانات کاملی را شامل می شود. و معماری آن به شکل تایلندی بوده و دکوراسیون داخلی این مجموعه به صورت امروزی و بسیار شیک می باشد همچنین پنجره های بزرگی با نور کافی به همراه تلوزیون های بزرگ و حمام شامل وان را دارا می باشد. یک کیلو متری این هتل معبد مقدس حقیقت پاتایا می باشد که به راحتی می توانید به این مکان دسترسی داشته باشید.شما با اقامت در این هتل می توانید برای خود و همراهانتان تعطیلات منحصر به فردی را پیش رو داشته باشید.
در این هتل امکانات زیادی برای گردشگران فراهم شده از جمله ۲ استخر روباز به همراه خدمات ماساژ،باشگاه بدنسازی ،اتاقی برای بازی های کودکان ،اینترنت رایگان ،پارکینگ و رستورانی با انواع غذاهای بین المللی می باشد.
در هتل پول من جی پاتایا امکانات ویژه و منحصر به فرد دیگری که وجود دارد شرکت در کلاس های یوگا ،نقاشی سنتی همچنین طراحی روی پارچه می باشد.فاصله این هتل به پایتخت تور تایلند یعنی بانکوک به اندازه ۳۰ دقیقه می باشد.

هتل های ۵ ستاره بانکوک معمولا به مراکز خرید بانکوک واقع شده در خیابان سوخومیت قرار دارند.اگر در نزدیکی فرا رسیدن کریسمس به این مکان سفر می کنید اتاق خود را از قبل رزرو کنید زیرا در این زمان هتل های پوکت بسیار شلوغ می شوند.و تهیه اتاق را برای شما سخت می کند.امکانات هتل های پاتایا بسیار خوب می باشد وهمچنین هتلی زیبا می باشد.بین جزایر و سواحل بسیار زیبا هتل های سامویی قرار دارند.

رستوران های تایلند :
در این متن هدف آشنا سازی شما با برخی از رستوران های معروف در تایلند می باشد.غذاهای موجود در این کشور طرفداران زیاد دارد و این کشور به دلیل قرار گرفتن بین چین و هند غذاهایی با ترکیب این دو کشور را دارا می باشد.و در تایلند بر حسب ضرب المثل بیان شده در این زمینه که می گویید در هیچ کس گرسنه نمی ماند.وآشپزی در تایلند یکی از پر طرفدارترین سبک های آشپزی به حساب می آید.
در تایلند وعده های مشخصی از پیش تعیین نشده و در هر لحضه می توان اراده کرد به تهیه غذا در تایلند که این غذاها بخار پز شده و یا اینکه آنها راتفت می دهند.در آشپزی تایلندی موادی هستند که تعیین کننده طعم آشپزی در این منطقه می شود که به معرفی این مواد در این مطلب می پردازیم از جمله:
آب لیمو،سس ماهی،زدرچوبه،زیره سبز،ریحان،فلفل سیاه،تمر هندی،زنجبیل،نارگیل،فلفل قرمز،برگ لیمو،سیر که این مواد در این منطقه مرسوم می باشند.که شما می توانید برای تست این غذاها به رستوران های موجود در تایلند مراجع کنید.که در اینجا به معرفی چند رستوران در تور تایلند می پردازیم:
رستوران بان خانیتا بانکوک:
رستوران Baan Khanitha restaurant 4 شعبه را شامل می شود که sukhumvit 23که رستوران اصلی می باشد فضای گرم و دنجی را برای ارائه خدمات محیا ساخته است. این رستورا که در باغی می باشد دارای دکور های زیبا و عتیقه می باشد.


رستوران بعدی که sathorn نام دارد در جاده ساتورن قرار دارد .که گالری خانیتا در این رستوران موجود می باشد که این گالری هنرمندان محلی و بین المللی را به صورت نمایشگاهی برای بازدید کنندگان قرار می دهد.این رستوران علاوه بر دارا بودن پارکینگی با ظرفیت بالا می توانید در آن لذت طعم قهوه تایلندی را که در این منطقه نوشیدنی گیاهی محسوب می شود را بچشید.که کیک خانگی و میوه نیز به همراه آنها می توان سرو کرد.
Sukhumvit 53:که دارای سالن های غذا خوردی به صورت طبقاتی و مدرن می باشد.شما در این رستوران می توانید غذاهای را سرو کنید.مو از خدمات خوب این رستوران بهرمند شوید.این رستوران نیز دارای سر آشپزی می باشد که به غذاهای بین المللی مسلط است.
Asiatique: این رستوران نیز یک شعبه دیگر به حساب می آید که خدماتی عالی را برای مراجعه کنندگان به همراه دارد و نیز دارای غذاهای تایلندی دلپذیر می باشد.که بین شعبه های گفته شده جدید ترین شعبه به حساب می آید.
این رستورا واقع شده در اسکله رودخانه می باشد که برای رفتن به این رستوران از قایق می توان استفاده نمود.و می توان گفت این رستوران در مرکز خرید اسیا تیک ریور فرانک بانکوک می باشد.
رستوران گلس هاوس پاتایا(the glass house):
این رستوران با فضایی منحصر به فرد و زیبا که جزء رستوران های زیبا و معروف پاتایا به شمار می رود.طراحی رستوران گلس هاوس پاتایا به شکل خانه ای شیشه ای است که این خانه روبه روی دریاست همراه با نسیمی خنک با وجود درختان کاج و محوطه ای آرام و عاشقانه ای را ساخته است. و مکان آن در خارج از شهر می باشد.در تعطیلات تابستان این رستوران برای غذا خوردن مکان مناسبی است.و شما می توانید در این رستوران انواع غذاهای دریایی و تایلندی برای سرو کردن محیا است.روی دیوار ها و درهای این رستوران نقاشی های آبرنگی کشیده شده همچنین با خاص بودن سبک صندلی ها در این رستوران محوطه رستوران را به سبک اروپایی تبدیل کرده است.این رستوران با تعداد ۲۰۰ صندلی از سبک آشپزی تور تایلند و غربی منوی گسترده ای را دارا می باشد.ارائه خدمات و غذا در این رستوران با قیمت های مناسب در اختیار مهمانان قرار می گیرد.و این نکته را در نظر داشته باشید که این رستوران در روز های بارانی تعطیل می باشد.


رستوران رویال کریف روم پاتایا (ROYAL GRILL ROOM & WINE CHLLAR):
این رستوران که در هتل رویال کلیف واقع شده است، رستورانی معروف و منحصر به فرد به حساب می آید.شما در این رستوران می توانید غذاهای دریایی با کیفیت عالی و همچنین غذاهایی شامل گوشت های با کیفیت وارداتی را سرو کنید.رستوران رویال کلیف پاتایا شامل انبار نوشیدنی می باشد که ۱۰۰۰ نوع نوشیدنی متفاوت را می توان در این انبار نوشیدنی یافت.این رستوران دارای دکوری چوبی است و صندلی هایی از جنس چرم و دارای نوری ملایم می باشد و شما می توانید در این رستوران از دیدن منظرهای زیبایی رو به دریا و کوهستان آن لذت ببرید.ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان در این رستوران با قیمت هایی مناسب صورت می گیرد.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 11:34 | لینک  |  نظر بدهید


تور دبی

با شرایط استثنایی برای شما

یکی از مهمترین کشورهایی که همه ساله تعداد زیاید از ایرانی ها به انجا سفر می کنند کشور امارات و شهر دبی می باشد.تور دبی همیشه رد ایران از جذابیت های بالایی برخوردار بوده و می توان گفت جز یکی از پر طرفدارترین تورهای مسافرتی به شمار می رود.شما نیز اگر علاقه مند هستید به کشور امارات سفری داشته باشید  و زا دیدنی های این کشور از نزدیک بازدید نمایید پیشنهاد می کنیم توسط مجموعه ایر توریست اقدام به تهیه یک تور دبی برای خود نمایید . ما سعی نموده ایم تا با بالاترین کیفت ممکن شرایط سفر را برایتان مهیا نماییم.در زیر اطلاعات کاملی در مورد این کشور و مراکز خرید و دیدنی های آن برای شما علاقه مندان قرار داده ایم .

هتل میراژ امارات:
یکی از هتل های تور گردشگری امارات که دارای خدمات خوبی بوده که یکی از بهترین هتل های خاورمیانه محسوب شده که دارای چند رستوران مجهز است که با توجه به قیمتی و کیفیت آن رستوران نینا معروفیت بیشتری داشته . فضای سبز مجهز برای بازی کودکان فراهم شده که در باغ به همراه کلوپ بازی و همچنین استخر و ساحل اختصاصی یکی دیگر از ویژگی های این هتل در تور دبی امارات  است.

هتل دلمون امارات:
یکی از معروف ترین هتل های کشور امارات واقع در شهر دبی هتل delmonاست که با با هزینه ای مناسب میتوان در آن اقامت گرفت . یکی از مراکز خرید و تجاری شهر به نام al ghuraدر کنار این هتل بنا شده .همچنین فاصله ی این هتل تا فرودگاه ۵ کیلومتر است . نزدیکی این هتل به آبنمای شهر دبی طبیعتی لذت بخش را برای مسافران و گردشگران و همینطور کارکنان این مکان بوجود آورد تا هم در آن به گشت و گذار بپردازند و هم به خرید بپردازند. متروی Al Riqaو برج ساعت دبی در کنار این هتل یکی از ویژگی های عالی این هتل محسوب شده.
برای رفتن به ساحل سرویس رایگان داده شده تابه راحتی مسافران به ساحل و مراکز تجاری و مراکز خرید بروند. در اکثریت مواقع در مراکز خرید نمایشگاهی برای رفاه حال مسافران برپاشده . برای رفت و آمد به فرودگاه از ترانسفر رایگان استفاده شده .
در این رستورانی با غذاهای عربی، فیلیپینی و ایرانی با سرو کردن انواع خوراک های متنوع است
* هتل city seasons hotel امارات:
در مرکز پایتخت کشور امارات هتل سیتی سیزن واقع است که در مجاور آب نمای معروف تور دبی ساخته شده .هتلی با ۸۰ سوئیت و اتاق مجلل و به طور کامل و مبله با امکانات رفاهی کامل تشکیل شده که با نزدیکی مراکز تجاری وخرید مسافران میتوانند با ۵ دقیقه به مرکز معروف تجاری واقع در مرکز شهر برسند و به خرید بپردازند و کلیه ی جاذبه های دیگر شهر را ببینند.
این هتل مجهز به یک رستوران ویژه غذاهای تایلندی است که میتوانند شب هایی رویایی در کنار عزیزانشان سپری کنند. کافی شاپ مخصوص غذاهای سبک در کنار آن واقع شده و همچنین فاصله فرودگاه تا هتل سیتی ده دقیقه می باشد.


هتل city star کشور امارات:
هتل سیتی استار واقع در مرکز شهر و نزدیک اماکن تجاری تور دبی واقع شده. نزدیکی این هتل به فرودگاه یکی از مزیت های فوق العاده آن است که با استفاده از سرویس ترانسفر میتوانند به راحتی در فرودگاه واقع شوند. موقعیت مناسبی که این هتل با مراکز خرید و تفریحی شهر داشته به طوریکه کلیه ی رفاهیات مسافرین و گردشگران فراهم آورده . پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته با رفاهیات کامل و استاندارد جهانی در آن رعایت شده.لوازم خواب و سرویس حمام و ملزومات گردشگران به طور کامل مهیاست و درب اتاق ها به قفل الکترونیکی مجهز و قابل استفاده است . هزینه ای که پرداخت میشود مختص به اتاق است و صبحانه ای در بهترین تریا با تنوع بالا سرویس شده. این هتل مجهز به ۴ تریا و رستوران مجهز است . یکی دیگر از مکان های قابل استفاده در این هتل دارا بودن باشگاه است که برای کلیه مسافران قابل استفاده بوده.

هتل برج العرب :
یکی از مدرن ترین و گرانترین و مجهزترین هتل های دنیا بوده . اکثر هتل های گردشگری امارات به این هتل مشرف هستند .هتل برج العرب یکی از نمادهای مدرن در امارات است.
باید ذکر کرد هرکدام از به اصطلاح اتاق های این هتل مجلل یک خانه به حساب می آیند چون هم وسعت وبزرگی دارند و هم مجهز به کلیه ی وسایل و ملزومات بوده که به سبک خاصی معماری وطراحی شدند. اکثریت مهمانان و مسافران این هتل از افراد ثروتمندو اشراف هستند. بعد از رزرو کردن در این هتل یک ماشین لیموزین برای شما حاضر شده تا به راحتی با آن به گردش بروید.
اتاق های این هتل شامل ۲۰۲ عدد بوده که در برج العرب ۲۸ طبقه ای جای گرفته اند. هتل برج العرب شامل ۶ رستوران مجلل به همراه رستوران دریایی بسیار زیبا و معروف است.
یکی از ویژگی های خاص این هتل از نظر جاذبه برای تور گردشگری امارات حضور ستارگان و بازیگران سیمپنمای هالیوودی است . فضای رستوران به دلیل تجملی بودن بیشتر برای زوج های جوان مناسب است .با داشتن ساحخل اختصاصی و کنفرانس های کاری و سالن ورزشی و پارکینگ و … اتز امکانات این هتل زیبا و مدرن است.

رستوران انار ایرانی:
یکی از رستوران های شهر دبی برای افرادی که با تورگردشگری امارات به تور دبی می آیند که بسیاری از آنها ایرانی ها هستند که با استقبال زیادی به این رستوران سنتی و قشنگ امده . این رستوران به برج العرب یکی از چشم انداز های زیبای دبی و همینطور برج هادی در دید قرار دارد. غذاهای این رستوران یکی از لذیذترین و متنوع ترین غذاهای ایرانی و عربی را در خاورمیانه دارد.

رستوران ایرانی زیتون:
یکی دیگر از زستوران های ایرانی با محیطی شیک و بزرگ و زیبا به همراه دکور طراحی شده ی زیبا و میز و صندلی های مدرن برای گردشگرانی که به کشور امارات می آیند فراهم شده. این رستوران ایرانی یکی از بهترین رستوران ها را دارد.

رستوران گلستان:
این رستوران دارای غذاهای فوق العاده در مکانی خاص و زیبا سرو شده . یکی از ویژگی های این رستوران که به موفقیت آن افزوده است درست کردن خوراک های ایرانی است که آنرا به محیطی اصیل و مناسب تبدیل کرده

رستوران pier chick
این رستوران برای گردشگرانی که به دنبال مکانی رویایی و رمانتیک هستند مناسبت داشته. در این رستوران شیک و مدرن عذاهای لذیذی را سرو کرده که آن را به یکی از بهترین و رویائی ترین رستوران های تور گردشگری امارات تبدیل کرده .منظره ی چشم نواز این رستوران دیدن برج العرب است که در حین غذاخوردن از آن لذت میبرند.

ویژگی های رستوران های تور گردشگری امارات:
در دبی واقع در کشور امارات به دلیل گردشگران و مسافران دارای رستوران های بسیار متنوعی هستندو بیشتر رستوران ها در هتل ها واقع هستند و برخی دیگر از آن ها در خیابان ها قرار گرفته اند که غذاهای لذیذ به سبک ایتالیایی، مکزیکی، کشورهای خاورمیانه و مدیترانه و حتی ژاپنی را میتوان یافت.اکثریت این رستوران ها از ۶ غروب آماده ی پذیرایی از مهمانان و مسافران بوده و در تمام طول هفته فعالیت داشته.

رستوران شبستان:
بهترین رستورانی که ایرانی بوده شبستان است . این رستوران با سرو کردن دسرها و بستنی، فالوده با زعفران و گلاب همچنین غذاهایی همچون چلوکباب با ماست خانگی و نان داغ تازه و پیش غذاهای به یادماندنی خاطره ای به گردشگران داده.

از رستوران های ایرانی که برای تور گردشگری امارات در تور دبی هستند میتوان به اسامی زیر اشاره کرد:
رستوران البرز، رستوران دریا، رستوران ایران زمین، رستوران آشپزخانه پارسی ایرانی، رستوران گلستان، رستوران حاتم، رستوران سربند، رستوران شهرزاد، رستوران آبشار
رستوران صدف:
با وارد شدن در این رستوران میتوان فضایی سنتی را با مهمان نوازی به سبک ایرانی دید که بسیار لذت بخش بوده با صمیمتی که در کارکنان و خدمات واقع در آن میتوان دریافت.
در اکثر رستوران های دبی به دلیل ویژگی های مشابهی که بین غذاهای ایرانی و لبنانی و بی نیست بیشتر غذاهای ایرانی و لبنانی سرو شده ولی در رستوران های بزرگ غذاهای کشورهای دیگر برای افرادی که از تور گردشگری می آیند صرف میشود.

در دبی تنوع زیادی در رستوران هایش وجود دارد که با تمامی سلیقه ها مطابقت دارند. از ویژگی های این رستوران ها واقع شدن زیر نور ماه در شب در کنار ساحلی زیبا با منظره ای دلنواز که همراه با سفارش دادن غذای مورد نظر به خوردن در این محیط زیبا پرداخته.

رستوران pierchic
این رستوران واقع در خلیجی لاجوردی است که در فضایی رمانتیک و بدون سروصدا به عنوان یکی از بهترین رستوران های دریایی درتور دبی شناخته میشود.

رستورانEauzone
رستورانی با غذاهای آسیایی با فضایی مدرنو فوق العاده زیبا درون استخری از آب زلال با مسیری پیچ در پیچ برای رسیدن به درب قبل از ورود به زیبایی آن افزوده است و خاطره ای زیبا را در ذهن مسافران می نگارد.

از ویژگی های رستوران هایی که برای تور گردشگری امارات فعالیت میکنند کیفیت بالای آنها در غذا درست کردن و خدماتی که ارائه میکنند بوده تا بتوانند آن را با غذاهای بین المللی برای جذب توریست ها مورد توجه قرار دهند.

چشمه رستوران لبنانی
رستوران کلاسیک با بهترین طراحی دکوراسیون در دبی واقع شده که از غذاهای لبنانی سرو شده . تعداد بیشماری از غذاهای لبنانی معروف را به انتخاب با طعم و مزه های انتخابی برای مهمانان فراهم آورده. این رستوران برای گردشگران دارای دکور مدرن بوده.

مراکز خرید تور دبی و امارت:
دبی که مرکز امارت محسوب می شود و به عنوان شهر تجاری کل دنیا معرفی شده است هر چقدر هم بخوای در آن گشت و گذار کنی برای خرید هنوز هم وقت کم می آوری و از از صبح تا نصفه های شب در این شهر از امارت می توان خرید کرد و کسانی که رابطه ی خوبی با خرید دارند و به دنبال بهترین و مناسب ترین لباس و لوازم آرایش وبهداشتی، لوازم خانگی و طلا و مواد خوراکی و لوازم ورزشی و لوازم دیگر در این کشور و به خصوص دبی پیدا می شود .دبی را از نظر اقتصادی در حد بالایی دانسته اند ،زیرا بسیاری از کارهای تجاری خاورمیانه در این شهر انجام می شود و حتی ایران برای به صرفه بودن اجناس خود را از دبی می خرد که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت مناسب است از تمام کشورهای دنیا اغلب دیده شده که به آنجا می آیند هم در راه کسب در آمد و تجارت موفق باشند و برای خرید مناسب است .
از مراکز خرید دبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
۱-تور دبی مال:شناخته شده ترین و بزرگترین و بهترین مرکز خرید دنیا محسوب می شود این مکان روزانه شاهد تعداد زیادی مشتری می باشد که از زیور آلات گرفته تا مواد خوراکی و غذایی در این بازار یافت می شود که دارای یک پیست اسکی می باشد و یک آکواریوم زیبا که از میان آن عبور می کنید در آن تونلی تعبیه شده است که در اکواریوم کوسه ماهی نهنگ و دلفین و تمام موجودات دریایی یافت می شود .در این مکان از امارت آنقدر جاذبه ی گردشگری و توریستی و خرید دارد که هیچگاه گردشگران عزیز از سفر به این خطه خسته نمی شوند و در این بازار از برند های معروف ؛ورساچ-گوچی-بربری-دولچه –گابانا-لیو ویتوان –شنل-دیور . دیگر مارکه ها یو برند های معروف در این کشور یافت که می شود که به طور رسمی یکی از قوی ترین شعبه های این مارکها می باشد و این کشور و خرید در آن از کارهای مهم مارک بازان می باشد و کسانی که دوست دارند همواره از لوازم مارک اسفاده کنند و یا لباس های کارک می پوشند یکی از جاهای مطمئن برای خرید این گونه افراد می باشد و مطمئناً از خرید در این مرکز خسته نمی شوند.
مرکز خرید ابن بطوطه:
یکی از مراکز مهم خرید در امارت و به عبارتی تور دبی “مرکز ابن بطوطه ” می باشد که در این مکان شش تیمچه وجود دارد که اصلی می باشد که سبک و شیوه ی معماری آن را ابن بطوطه از گشت و سفر در کشورهای عربی آن را به دست آورده است که وی یک جغرافی دان و جهانگرد است که هر کدام از این تیمچه ها دارای نوعی از محصولات می باشد که از جمله ی آن می توان به از غذا های لذیذ ی که در آنجا وجود دارد لذت برد که از کشورهای مختلف چینی و هندی می باشد.و در این مرکز خرید برای گردشگران عزیز جاذبه های تفریحی زیادی نیز دارد به خصوص برای کودکان جای مناسبی برای تفزیح هست و از آنجا ماندن هیچوقت شما خسته نمیشوید و در سفر به گردشگران رفتن به این مکان را توصیه می کنیم که به آن کید سیتی می گویند.


مرکز خرید امارت:
در این مرکز خرید که شعبه هایی از۵۶۰ برند جهانی می باشد. که شعبه هایی از هایپر مارکت کارفور ،فروشگاه های لباس طراحان مد و زیبایی،لوازم ورزشی و الکترونیک و خانگی در آن می باشد که اگر وارد آن شدید که باید چندین ساعت در آن گشت و گذار کنید و برای آن وقت بگذارید .که دارای سالن های تفریحی و هتل می باشد از جمله سالن بولینگ و سینما و پیست اسکی می باشد.
دیره سیتی سنتر:
که دارای معماری زیبا و شکیلی در این کشور دارد که گردشگران زیادی را از سراسر دنیا مجذوب خود می کند.
دبی مارینا مال:
در این مکان عده ی زیادی برای بخاطر نزدیک بودن به دریا و ساحل زیبا در کنار بار فروشی و قهوه سرا های شکیل دارای فضای زیبایی می باشد که گردشگران زیادی را به سمت تور دبی یا کشور امارت جذب می کند.
مرکز خرید میر دف:
در این مرکز خرید از کشور امارت که کمی از مرکز شهر دور است و برای کسانی که می خواهند در جای خلوت و با خیال مطمئن خرید کنند بهتر است به دیدن و خرید در این فروشگاه بیایند.
دبی فستیوال سیتی:
که به آن شهری در شهری دیگر می گویند که در آن همه چیز یافت می شود چه از کار ،تحصیل و زندگی و اوقات فراغت و سرگرمی برای چرخیدن و گشتن در این مکان مناسب است.و دیگر بازار های در دبی و امارت.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 11:33 | لینک  |  نظر بدهید


تور فرانسه

و دیدنی های بی نظیر آن

فرانسه یکی از زیباترین و با کلاس ترین کشورهای اروپا به شمار می رود که دارای فرهنگ و تمدنی منحصر به فرد است.همه ما نام پاریس را شنیده ایم و همه می دانیم که پاریس به شهر عشاق معروف است. شاید بسیاری آرزوی دیدن اسن شهر را حتی برای  یک بار از ندیک داشته باشند.حتی قدم زدن معمولی در سطح خیابان های پاریس هم می تواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد چه برسد که بخواهید به صورت توریستی از مکان های دیدنی و مهم ان نیز بازدید نمایید.معمولا افراید که با تور فرانسه به این کشور سفر می کنند حتما و حتما سری هم به پاریس خواهند زد.

تور فرانسه

پاریس شهری زیبا که از آثار تاریخی زیادی پر شده است. از موزه معروف لوور گرفته تا برج ایفل که شهرتی جهانی دارد.از معروف ترین کلیساهای اروپا کلیسای نتردام است که در این شهر قرار دارد.و معروف ترین و گران ترین خیابان اروپا که شهترتی جهانی یافته خیابان شانزه لیزه است.پاریس را شهر مد و فرهنگ نیز می نامند و می توان گفت هر نوع مد و مدلی در پوشش ابتدا از این شهر نشات می گیرد.شما در این شهر می توانید تنوع بالایی از مسافرخانه ها و هتل ها را بیابید که در رنج ها و کلاس های مختلف اماده ارائه خدمات به شما هستند.با هم به معرفی کامل تری از چند مورد از دیدنی های این شهر می پردازیم :

اولین و زیباترین مکانی که می توانید در پاریس مشاهده کنید به نظر من برج ایفل است. برجی به بلندای ۳۲۴ متر که دارای ۱۶۶۵ پله است.این برج در بزرگداشت یکصدمین سال از انقلاب فرانسه ساخته شد. نام ایفل نیز از نام سازنده ان گرفته شده است.این برج جز عجایب هفتگانه جهان می باشد و تنها نماد شهر پاریس نیز از نظر مردم می باشد.در ساخت این برج حدود ۳۰۰ کارگر و در طی دو سال زمان مشغول به کار بوده اند.

اما به سراغ یکی دیگر از آثار معروف در پاریس می رویم و ان هم جایی نیست جز کلیسای نتردام. این کلیسای زیبا  از مهم ترین بناهای تاریخی و مذهبی پاریس است . نام نتردام به معنای بانوی ما است.معماری به کار رفته رد این کلیسا واقعا منحصر به فرد و خیره کننده است و در میان سایر کلیساهای اروپا جز زیباترین و قدیمی ترین انها محسوب می شود.در این کلیسا شما دو برج دو قلو را ملاحضه خواهید کرد که  دراای ارتفاعی در حدود ۷۰ متر هستند.ناقوسی که در این کلیسا قرار گرفته در حدود ۱۳ تن بوده و بزرگترین ناقوس در میان سایر کلیسا ها می باشد.درون حیاط این کلیسا شما شاهد تعداد زیادی از مجسمه های سنگی و قدیم خواهید بود.

تور فرانسه

تا اینجای کار فکر کنیم که تور فرانسه شما سراسر از لذت و زیبایی بوده است.حال با هم سری هم به موزه معروف لوور بزنیم. این موزه در سال ۱۷۳۹ میلادس تاسیس شد و در میان سایر موزه های معروف جهان جز پر بازدید ترین ها به شمار می رود.اکثر آثار ی که شما رد این موزه می توانید ملاحضه نمایید درابره فرهنگ و تاریخ و هنر است.از بخش های زیبای موزه می توان به همان ورودی ان اشاره کرد که دارای معماری بسیار خاص و منحصر به فردی است.

به جای حساس سفر می رسیم .بله این بخش را فکر کنم خانم ها بیش از همه می پسنند و ان هم دیدن از مغازه های لوکس و خرید کردن است. بله می خواهیم به خیابان شانزه لیزه برویم خیابانی که پر است از زرق و برق های مختلف .شما بهترین ها و لوکس ترین را تنها در شانزه لیزه می توانید بیابید.خیابانی با طول ۲ کیلومتر که در ان گران ترین برندهای دنیا در مقابل چشمان شما در حال رژه رفتن هستند.علاوه بر مغازه ها و پاساز های مدرن و شیک شما م یتوانید انواع رستوران ها و کافی شاپ ها را در طی مسیر بیابید و بهترین و با کیفیت ترین غذاهای زندگیتان را در اینجا میل نمایید.

 

تور فرانسه خود را با دیدن از تاق پیروزی کامل کنید . این اثر به یاد  سربازانی بوده است که در طول تاریخ برای فرانسه جنگیده و جان خود را زا دست داده اند.تاریخ ساخت این اثر بر می گردد به سال ۱۸۰۶ و توسط فردی به نام ژان شارگین ساخته شد.ارتفاع تاق در حدود ۵۰ متر و عرض آن نیز حدود ۴۵ متر است.

از پاریس بیرون می آییم و به یکی دیگر از مناطق زیبای فرانسه می رویم یعنی شهر شامونیکس.اولین بازیهای المپیک زمستانه در سال ۱۹۲۴ در این شهر برگزار گردید. در این شهر شما می توایندداز بلندترین کوه اروپای غربی دیدن نمایید یعنی کوه مونت بلانک.علاقه مندان به ورزش های زمستانی در این شهر می توانند از امکاناتی که برای این منظور قرا گرفته است نهایت لذت را ببرند.

اگر دوست دارید به شهری ساحلی در فرانسه سفر کنید ما نیس را پیشنهاد می کنیم. تور فرانسه شما با رفتن به شهر نیس رنگ و بویی خاص به خود خواهد گرفت .این شهر زیبا در ساحل دریای مدیرتانه واقع شده است و همه ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.معروف ترین بخش شهر همان ساحل ان می باشد .قطعا هتل های ماسه ای ساحل نیس از زیباترین و رویایی ترین مکان های دنیا به شمار می روند.

تور فرانسه

کن نام یکی دیگر از شهر های معروف و دیدنی فرانسه است و حتما نام کن را بیشتر همراه با کلمه جشنواره شنیده باشید . بله معروف ترین جشنوراه ها در این شهر برگزار می گردد.معروف ترین آنها جشنواره فیلم کن است .شعار معروف مردمان این شهر این است : زندگی یک جشنواره است.در کنار این اتافق که باعث شهرت این شهر شده نمی توان به سادگی از کنار سواحل آرام و زیبای کن گذشت.

در ادامه در مورد جاذبه هیا گردشگری فرانسه و امکاناتی که به شما در تور فرانسه ارائه می شود خواهیم گفت و در همین بخش اطلاعات کاملیاز آژانس های ارائه دهنده این سفر نیز برایتان قرار خواهیم داد.

گردشگری فرانسه:
محیط زیست:
شاید بتوان فرانیه را جز معدود کشورهایی دانست که در امر نگهداری از محیط زیست پیشرو بوده است.این کشور همواره حفظ و نگهداری از محیط زیست را از اولویت های خود می دانسته.در سال ۱۹۱۷ وزارتخانه ای برایحفاظت از محیط زیست در این کشور به وجود آمد.از یک قرن پیش فرانسویان به دنبال ایجاد کشوری قانونمند و منظم بوده اند و البته در این زمینه موفق هم شده اند.
نیاز به گفتن نیست که کشورهای صنعتی چنین برابر سایر کشورها به محیظ زیست لتمه وارد می کنند.همانگونه که می دانید کشور فرانسه نیز از کشورهای توسعه یافته است و صنعت آن بسیار پیشرفته است ولی با این حال از نظر تولید دی اکسید کربن در دنیا رتبه هفدهم دنیا را دارد و این رتبه برای چنین کشوری واقعا عالی است.پس از آنکه در سال ۱۹۷۳ با نوعی بحران نفتی روبه رو شد ،تصمیم گرفت که کم کم به سمت انرژی هسته ای رو بیاورد.بنابر این با استفاده از انرژی هسته ای این کشور توانست تولید دی اکسید کربن را کاهش دهد و علاوه بر آن ۷۵%از برق کل کشور را از طریق انرژی هسته ای تامیین کند.محیط زیست از آن جهت برای فرانسویان اهمیت دارد که گردشگری را رونق می بخشد علاوه بر آن چون مردمی قانونمند هستند ،برای هر چیز چهار چوبی تشکیل میدهند.
یه دلیل وجود آبهای بسیاری که در مجاورت این سرزمین وجود دارد ،جنگل های زیادی نیز در این کشور درست شده اند.به طوری که حتی امروزه که فرانسه کشوری پیشرفته و صنعتی شده است ،۲۸% از کل خاک این مملکت را جنگل ها تشکیل داده اند.همچنین وجو ۹ پارک ملی و ۴۶ پارک طبیعی علاوه بر آنکه به زیبایی این کشور کمک کرده ،محافظی برای طبیعت نیز محسوب می شود.
در طی تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۱ در دانشگاه های بیل و کلمبیا انجام شده است ،تور فرانسه از نظر آگاهی و هوشیاری درباره محیط زیست رتبه ششم دنیا را به خود اختصاص داده است.
صنایع فرانسه:
صنایع در فرانسه نقش بسیاری دارد و بودجه زیادی را هر ساله به خود اختصاص می دهد ولی در عوض بازدهی بسیاری هم به همراه دارد.از جمله عوامل گردشگری فرانسه می توان به وجو صنایع ناب این کشور اشاره کرد.در زمینه ساخت ماشین آلات ،تولید فلز ،ساخت وسایل نقلیه ،ساخت کشتی ،هواپیما و وسایل الکترونیکی ،نظامی ،اتمی البسه ،صنایع پتروشیمی ،مواد خوراکی و مشروبات و منسوجات و همیچنین تولید و صادر کردن مرکبات و خشکبار از جمیه چغندر ،جو ،سیب زمینی ،گندم ،ذرت ،سیب ،برنج ،انگور و علاوه بر آن در زمینه دامپروری و تولید گوشت قرمز و سفید مانند پرورش گاو ،خوک و ماهی فعالیت گسترده ای دارد و علاوه بر آنکه نیاز خود را در ان زمینه برطرف می کند ،از این محصولات صادر نیز می کند و بسیاری از بودجه مملکت را از این طریق تامیین می کند.اجناس فرانسوی از بهترین اجناس دنیا به حساب می آیند و از استانداردهای جهانی برخوردارند.

تور فرانسه
حمل و نقل وجاده ها در فرانسه:
بیش از ۸۴۰ هزار کیلومتر راه آسفالته در فرانسه وجود دارد.همچنین طول راه آهن به کار برده شده در این کشور را ۴۲۵۵۵ کیلومتر می دانند.از لحاظ حمل و نقل نیز از پیشگامان دنیاست و چون کشوری است که در عرصه ساخت کشتی ،تولید فلز و ساخت هواپیما کاملا موفق بوده است ،توانسته تمامی کشور را به طریق مختلف به هم وصل کند.این نکته در گردشگری فرانسه بی تاثیر نبوده است.کشور پهناوری هم چون فرانسه که آثار تاریخی بسیاری دارد و سالانه بیش از ۸۰ میلیون نفر را میزبانی می کند ،مسلما ا جمعیتی عظیم روبه رو خواهد بود.در نتیجه باید جوابگوی این جمعیت باشد.وجود متروها ،خطوط بی آر تی ،قطارهای سریع و سیر ،ترن های هوایی و… توانسه این مشکلات را به خوبی حل کند و این کشور را از ترافیک در امان نگه دارد.خطوط هوایی برای سفرهای بین المللی در شرکت هوایی ایرفرانس صورت می گیرد و پروازهای داخلی به عهده شرکت ایر-اینتر است.
در سال ۱۹۹۸ بیش از۷۰ میلیون نفر به گردشگری رفتند.بنابر این در آن سال این کشور توانست رتبه نخست در میان کشورهای تورستی دنیا را کسب کند و بالاتر از ایتالیا ،آمریکا ،چین ،مکزیک و انگلستان قرار گیرد.در سال ۲۰۰۶ نیز درآمدی بیش از ۴۶ میلیارد دلار از طریق صنعت توریسم و گردشگری به دست آورد و باز هم بیشترین توریست دنیا ا به خود اختصاص داد.

عوامل مهم در گردشگری تور فرانسه:
فرانسه کشوری توسعه افته است که هر ساله تعداد بسیار زیادی از توریست های دنیا را به سمت خود جذب می کند.این کشور نسبتا پهناور جز یکی از سه کشوری است که در مجاورت دریای مدیترانه و همینطور اقیانوس اطلس قرار دارد.سواحل زیبا و با شکوه موجود در آن باعث ایجاد آب و هوایی معتدل و گرم شده است.و راه را برای گردشگری فرانسه باز کرده است.
این کشور از وسعت زیادی برخوردار است به طوری که سومین کشور وسیع در کل قاره اروپا و بزرگترین کشور در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کشورهای اروپای غربی به حساب می آید.
قانونمندی و مقرراتی بودن فرانسویان در کل دنیا نظیر ندارد.مسلما گردشگری فرانسه یکی از بهترین و جذاب ترین گردشهایی است که یک نفر می تواند تجربه کند.بر طبق همه پرسی که در ۴ اکتبر ۱۹۵۸ صورت گرفت ،قانون اساسی به شکل امروزی به رسمیت درآمد.اصلی ترین چیزی که در این کشور به مرحله تصویب و اجرا درآمد این بود که بنای را بر یک کشور دموکرات طلب و سکولار پایه ریزی کنند.و مردم در تعیین حاکمیت آن نقش صد در صد را دارند.
پس از آنکه دوران قرون وسطی در اروپا به اتمام رسید ،شروع به پیشرفت فوق العاده ای کرد به طوری که در نواحی مختلف دارای مستعمره هایی شد.این اتفاق در قرون ۱۹ و ۲۰ میلادی افتاد.پس از آن هم صنعت فرانسه همواره رو به پیشرفت بوده است.به طوری که این کشور را مهد فرهنگ مدرن و امروزی جهان می دانند.این کشور هنرمندان و اندیشمندان زیادی را پرورش داده است.به طور کلی این کشور در ایجاد برخی هنرها ،اندیشه ها و پیشرفت در بسیاری از زمینه ها نقش ویژه ای داشته است.در اواخر دوره قرون وسطی و زمانی که تمامی کشورهای اروپایی در جهل و فریب خود به سر می بردند ،در آتشی در زیر خاکستر شعله ور شد.اندیشمندان و افراد کارآمد از جاهای مختلف به این کشور کشیده شدند و در زمینه های مختلف از جمله زمینه های علمی ،فرهنگی و هنری مشغول فعالیت بودند تا فرهنگ نوین و امروزی را بنا نهند.کشوری همچون تور فرانسه که از لحاظ صنعتی بسیار پیشرفته است ،از لحاظ فرهنگی و هنری خدمتی بی نظر به دنیا کرده است و دارای قدمتی طولانی نیز می باشد باید هم در رده کشورهای توریستی و توسعه یافته قرار بگیرد.آثار تاریخی در به اندازه ای زیااد است که گردشگری فرانسه این روزها حتی برای ساکنین سایر کشورهای اروپایی لذت بخش است.این کشور را می توان در کل دنیا چهارمین کشوری دانست که بیشترین آثار تاریخی ثبت شده در یونسکو را دارد.شاید به همین دلیل باشد که سالانه جمعیتی در حدود ۸۳ میلیون نفر برای دیدن بناهای تاریخی ،موزه ها ،کاخ ها ،کلیساها و … به آنجا می روند.
این کشور اروپایی جز کشورهایی است که همه جوره از بهترین های دنیاست.از لحاظ بودجه نظامی رتبه پنجم در جهان را دارد و از نظر دارا بودن ذخایر هسته ای رتبه سوم دنیا را به خود اختصاص داده ست.علاوه بر آن به دلیل وجود گردشگران و توریستان بسیاری که به این کشور می آیند ،بازار از رونق بسیار خوبی برخوردار است به همین دلیل هم فرانسه از نظر قدرت اقتصادی توانا شده است به طوری که پنجمین اقتصاد دنیا محسوب می شود.وباز بودن اقتصاد در این کشور از جمله دلایل موثر در گردشگری فرانسه است.از لحاظ قدرت خرید برابر ،این کشور رتبه هفتم دنیا را دارد و این به آن معنی است که اختلاف طبقاتی در آنجا بسیار پایین است و قریبا همه افراد جامعه از درآمد یکسان و همچنین قدرت خرید یکسانی برخوردار هستند.
فرانسه کشوری است که در زمینه استانداردهای بین المللی بسیار کوشا بوده است.این کشور برای مردم خود استانداردهای بالایی از سلامت ،امید به زندگی ،تحصیلات ،آزادی و … را قرار داده است و علاوه بر آن در بالا بردن استانداردها بین المللی در بسیاری از زمینه ها موثر بوده است.این کشور از لحاظ سیاسی نیز کشوری قدرتمند است و یکی از موسسان سازمان ملل متحد است و یکی از پنج عضو دائم در شورای امنیت سازمان ملل متحد است.این ها عواملی بودند که گردشگری را رونق بخشیده اند و آن را جذاب کرده اند.این کشور همواره از کشورهای جذاب و دیدنی به حساب می آمده و به دلیل نزدیکی به دیای مدیترانه و اقیانوس اطلس آب و هوایی گرم دارد.



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر

شرکت دکوراسیون داخلی

دی بی لاکچری = تخصص +تعهد به مشتری

 

با افتخار اعلام می داریم که شرکت دکوراسیون داخلی DBLuxury با سال ها تجربه مفید در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع دکوراسیون های تجاری و غیر تجاری آماده ارائه خدمات تخصصی در این زمینه به شما مشتریان عزیز می باشد.شما عززان می توانید از شرکت ما خدمات زیر را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انتظار داشته باشید :

طراحی و دکوراسیون منازل

طراحی و دکوراسیون محیط های تجاری مانند فروشگاه ها

طراحی و دکوراسیون محیط های اداری

همچنین شرکت دکوراسیون داخلی دی بی لاکچری در زمینه معماری نیز به صورت گسترده و در شاخه های زیر در حال فعالیت و ارائه خدمات می باشد :

معماری داخلی محیط های اداری و غیر اداری

معماری نمای ساختمان از مرمت و بازسازی گرفته تا تخریب و نوسازی

طراحی و اجرای انواع سقف کاذب

شرکت دکوراسیون داخلی

 

پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده به صورت حضوری به دفتر شرکت ما مراجعه نمایید و خودتان از نزدیک از آخرین کارهای انجام شده توسط ما دیدن نمایید.می توانید با تمام مشتریان ما در تماس باشید و میزان رضایت آنها از پروژه هایی که توسط ما اجرا شده است را جویا شوید.همیشه معتقد بوده ایم برای اینکه بتوان در میان سایر رقبا حرفی برای گفتن داشت باید از طرح های منحصر به فرد و یونیک برای مشتریان خود استفاده کرد. به شما این اطمینان را خواهیم داد که طرح هایی که برایتان در نظر گرفته ایم کاملا منحصر به فرد و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا می باشد.

 

شرکت دکوراسیون داخلی

 

روند کاری در دی بی لاکچری به اینگونه است که در قدم اول سعی خواهیم کرد با دقت به خواسته های مشتریان گوش داده و به درک درستی از آنچه مشتری از ما انتظار دارد برسیم.سپس سعی خواهیم کرد تا با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان و با منطبق کردن انها با الگوها و استانداردهای جهانی به فکر ایجاد طرحی منحصر به فرد و شیک باشیم.در شرکت دکوراسیون داخلی دی بی لاکچری همه مراحل قدم به قدم و همراه با مطالعه انجام می پذیرد و هر بخش توسط متخصص مربوط به آن حوزه اجرا می شود. سعی کرده ایم تا با گرد هم آوردن متخصصین توانمند و متعهد در کنار هم گروهی کاملا حرفه ای را ایجاد نماییم تا در کمترین زمان ممکن بهترین کار را به مشتری ارائه دهیم.

ما با استفاده از انواع متریال های مختلف برای دکوراسیون شما سعی خواهیم کرد تا نمایی فوق العاده زیبا و شیک را پدید آوریم.در دی بی لاکچری تحصیلات آکادمیک همراه با تجربه چند ساله دست به دست هم داده تا در نهایت بهترین و با کیفیت ترین کارها را به مشتریان و متقاضیان محترم ارائه دهیم.

 

شرکت دکوراسیون داخلی

نوشته شده توسط در 10:12 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

چهارشنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۴

تالاری شیک و مدرن

طراحی داخلی تالار

تالاری شیک و مدرن را با دی بی لاکچری تجربه نمایید

 

 

اگر شما مالک تالار هستید و دوست دارید تا میزان در آمد خودتان را از افزایش دهید اولین قدمی که می بایست در این راه بردارید این است که حتما در موردطراحی داخلی تالار خود فکری بیاندیشید.دیگر مانند گذشته نیست که فقط به صرف داشتن فضایی بتوان تنها با با چیدمان چند عدد میز و صندلی اسم انجا را تالار گذاشت و امیدوار بود که با این طرح مشتری نیز راضی به انجام مراسم خود در این مکان خواهد بود.اول اینکه باید توجه داشت که در مبحث تالار داری هر روز شاهد رشد رقیبان بسیاری هستیم و می توان به عینه ملاحضه نمود که برخی از این رقبا چقدر حرفه ای و قدرتمند در این زمینه پا به عرصه گذاشته اند.پس اگر شما نیز می خواهید از تالار خود کسب در امد داشته باشید مهم تر از هر چیز در نظر رسیدگی به طراحی داخلی تالار است.

 

Talar

در این بین گروه تخصصی دی بی لاکچری با وجود کادری بسیار مجرب آماده ارائه هر گونه خدمات به شما عزیزان است.هم در مورد تالارهای شادی و هم در مورد تالارهایی که مخصوص برگزاری مراسمات عزاداری بوده و شاید برخی از تالارهای شما نیز مخصوص برگزاری همایشات و مناسبات های خاص باشد . برای ما فرقی نمی کند و در هر زمینه ای که شما بخواهید می توانیم با ارائه طرح هایی نوین و منحصر به فرد نما و جلوه ای خاص به تالار شما بخشیم.حتی این امکان را می توانیم برایتان فراهم آوریم که در تالار خود علاوه بر اینکه به انجام مراسمات شادی و عروسی بپردازید  در طرف مقابل ان بتوانید مراسمات عزاداری و غم را نیز برگزار نمایید.

 

طراحی داخلی تالار

 

همیشه در مبحاث مربوط به طراحی داخلی یکی از مهمترین نکاتی که می بایست به آن توجه ویژه ای داشت قطعا مساله نور پردازی است.در تالار های بزرگ جهان اگر دقت کرده باشید این مساله به خوبی پوشش داده شده و کاملا خود را نمایان می کند. مورد بعدی نحوه پوشش تالار توسط میز و صندلی هایی است که قرار است در آنجا استفاده شود.با استفاده از چیدمانی مناسب می توان قدم بزرگی در جهت بهبود طراحی داخلی تالار برداشت.پس این مورد را نباید سرسری از آن گذشت.بخش بعدی که باید به ان توجه داشت قسمت ورودی و خروجی  تالار است.حتما باید برای مخصوصا ورودی  یک تالار چه از نظر نور پردازی و چه از نظر نوع رنگ به کار رفته فکری خاص و منحصر به فرد کرد.قطعا یکی از مهم ترین بخش هایی که می تواند در زیبایی و دکوراسیون داخلی تالار شما کمک فراوانی نماید سقف آن مکان می باشد. اگر برنامه  ای برای سقف تالار نداشته باشید تقریبا می توان گفت شانس بزرگی را در جهت رسیدن به تالاری منحصر به فرد از دست داده اید.

 

 

طراحی داخلی تالار

گاهی اوقات نیز با به کار گیری مناسب از طرح های سنتی و مدرن می توان فضایی بسیار خاص و منحصر به فرد را برای یک تالار رقم زد.شما عزیزان می توانید در این خصوص به دفتر شرکت مراجعه نموده و از آخرین نمونه کارهایی که در این زمینه انجام داده ایم بازدید به عمل آورید.

 

 

Talar4

 

نوشته شده توسط در 10:11 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

چهارشنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۴

با غذاهای شرقی

دکوراسیون داخلی رستوران

رستورانی شیک و مدرن با استفاده از آخرین تکنولوژی معماری و دکوراسیون داخلی

 

یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر رستوران بی شک بر می گردد به نوع طراحی داخلی که در آن به کار رفته است.مسلما اگر دکوراسیون داخلی رستوران شما از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در ان استفاده شده باشد و دارای طرح های مدرن و جذاب باشد قطعا در میزان فروش شما نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود.برای یک لحظه اگر خودتان را جای مشتری بگذارید قطعا او دوست دارد در مکانی غذا بخورد که به اصطلاح با کلاس و شیک باشد و این امر زمانی  تحقق می یابد که شما توانسته باشید  در زیبایی بصری مکان خود اقدامات مفیدی را انجام داده باشید. البته نوع دکوراسیون داخلی که قرار است  در یک رستوران پیاده سازی شود بسیار بستگی دارد به نوع غذایی که در آنجا سرو می شود.ممکن است رستوران مورد نظر فقط دارای منوی غذاهای فرنگی باشد و یا به صورت تخصی فقط بروی غذاهای شرق آسیا زوم کرده باشد,خوب قطعا طرحی که برای یک رستوران با غذاهای شرقی داده می شود بسیار متفاوت است با طرحی که برای رستورانی با غذاهای اروپایی و فرنگی داده می شود.

 

دکوراسیون داخلی رستوران

 

 

پس می توان اینگونه نتیجه گرفت که یکی دیگر از عواملی که می تواند نقش تایین کننده ای در دکوراسیون داخلی رستوران داشته باشد نوع غذایی است که در آن مکان سرو می شود.یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار در  طراحی داخلی رستوران قطعا منطقه ای است که رستوران در آنجا واقع شده است. آیا در بالای شهر می باشد و یا در مرکز شهر و یا در پایین شهر.؟ معمولا افرادی که به رستوران مراجعه می کننده از چه طبقه اجتماعی هستند ؟ این ها سوالاتی هستند که اگر جواب انها مشخص باشد  طراح می تواند طرحی دقیق تر و مناسب  رستوران شما ارائه دهد.با افتخار اعلام می داریم گروه تخصصی لاکچری با دارا بودن کادری مجرب در زمینه طراحی انواع مکان های تجاری و غیر تجاری این آمادگی را دارد تا انچه شما می خواهید را برایتان در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد.

دکوراسیون داخلی رستوران

 

ما با بهره گیری از افرادی مجرب سعی خواهیم کرد تا در نهایت به شما طرحی را ارائه دهیم که برای اولین بار  دیده باشید و هیچگاه به دنبال کپی برداری از دیگر ایده ها برای مشتریان خود نخواهیم بود. معتقد هستیم  اگر طرحی بکر و منحصر به فرد باشد شانس دیده شدن توسط مشتریان را بیشتر خواهد داشت و این می تواند در موفقیت یک واحد تجاری بسیار موثر باشد.ما با بهره گیری از آخرین علوم معماری و با استفاده از تکنیک های روز نور پردازی و فنگ شویی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت طرحی شیک و زیبا را برایتان خلق نماییم.شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دکوراسیون داخلی رستوران و همچنین مشاهده آخرین نمونه کارهای انجام شده توسط ما می توانید هر زمان که خواستید به دفتر شرکت مراجعه نمایید و به صورت حضوری از کارهای ما دیدن نمایید.ما قبل از اینکه پروژه شما را قبول کنیم به صورت حضوری از مکان مورد نظر بازدید خواهیم کرد تا بتوانیم برآوردی صحیح داشته باشیم و سپس با توجه به خواسته های شما و نیازهای مکان فوق طرحی  را ارائه می دهیم و مدت زمان انجام کار و قیمت تمام شده را نیز خدمتتان اعلام می کنیم.

طراحی داخلی رستوران

 

حتی اگر قرار باشد در رستوران مورد نظر شما چندین منوی مختلف غذایی سرو شود ما می توانیم با تلفیقی از طرح های سنتی و مدرن برای شما محیطی اعجاب انگیز و فوق العاده شیک را پدید آوریم.جالب است بدانید که طراحی و شکل ظاهری محیط رستوران دقیقا می تواند بر میزان اشتهای مشتریان تاثیر مستقیم بگذارد. و اگر مشتری از مدت زمانی که در رستوران شما است احساس خوشایندی داشته باشد قطعا در دفعات بعدی نیز به آنجا مراجعه خواهد کرد و این خود بهترین راه تبلیغ برای شما محسوب می شود.

 

دکوراسیون داخلی رستوران 

 

 

نوشته شده توسط در 10:10 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

چهارشنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۴

در تایین طرح نهایی

دکوراسیون داخلی صرافی

صرافی مدرن و شیک با دی بی لاکچری

 

یکی دیگر از مراکز تجاری که در مبحث طراحی داخلی علاوه بر زیبایی که باید در ان به کار گرفته شود می بایست به موارد امنیتی آن نیز توجه ویژه ای مبذول داشت صرافی های می باشند.در واقع برای دکوراسیون داخلی صرافی باید مانند ایده هایی که برای یک طلا فروشی از نظر امنیت در نظر گرفته می شود در نظر گرفت.همچنین با توجه به اینکه معمولا مراجعه کنندگان به صرافی ها از قشر پر در آمد جامعه می باشند باید تا آنجایی که می توان محیطی بسیار شیک و مدرن ایجاد نمود.مبحث  دکوراسیون داخلی صرافی شاید از این جهت نسبت به سایر موارد طراحی و دکوراسیون دارای پیچیدگی های بیشتری باشد که دو مقوله زیبایی و ظرافت و امنیت در بعضی نقاط  در روبروی هم قرار خواهند گرفت. ممکن است نیاز باشد برای بخشی از دکوراسیون داخلی محیط از ظرافت خاصی  در طراحی استفاده کرد تا محیط زیباتر جلوه دهد اما همین ظرافت ممکن است میزان امنیت محیط را به چالش بکشد.

 

دکوراسیون داخلی صرافی

 

در واقع یک طراح و دکوراتور حرفه ای باید بتواند با تفکری صحیح و منطقی راه حلی برای اینگونه موارد بیابد و با انتخابی صحیح هم دکوری زیبا را خلق نماید و هم اینکه میزان امنیت محیط را تا سطح قابل قبول و استانداردی بالا ببرد.نباید  صرفا به خاطر زیبایی دکور امنیت را فدای آن کرد و .از طرفی نمی توان به خاطر بالا بردن امنیت  از هر چیدمان و طرحی در محیط صرافی استفاده کرد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشت این است که مکان صرافی در کدام منطقه از شهر واقع شده است. در واقع نوع منطقه ای که صرافی در آن واقع شده است بسیار در تایین طرح نهایی برای دکوراسیون داخلی صرافی تاثیر گذار است.

دکوراسیون داخلی صرافی

 

گروه تخصصی دی بی لاکچری با کادری مجرب و حرفه ای و با چندین سال تجربه موفق در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع دکوراسیون های مختلف برای مراکز دولتی و غیر دولتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در این زمینه می باشد.اگر دوست دارید تا از آخرین نمونه کارهای ما هم در زمینه صرافی و هم در دیگر موضوعات دیدن نمایید پیشنهاد می کنیم حتما به صورت حضوری به دفتر شرکت ما مراجعه نموده  و از آخرین پروزه های به انجام رسیده توسط ما بازدید به عمل آورید.

در ضمن علاوه بر اینکه توسط ما می توانید نسبت به دکوراسیون داخلی صرافی خود از ابتدا وارد همکاری شوید همچنین می توانید در جهت کاهش هزینه های خود همان دکور و دیزاین فعلی خود را توسط ما بازسازی و مرمت نمایید و با این کار در هزینه های جاری خود صرفه جویی قابل توجهی به عمل خواهید آورد.  .

 

Image5

 

 

دکوراسیون صرافی

 

نوشته شده توسط در 10:10 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

چهارشنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۴

مشتریان به مغازه شما اطمینان کرده

طراحی داخلی طلا فروشی

حرفه ای ترین طراحی برای مغازه های طلا فروشی را از دی بی لاکچری بخواهید

 

بر هیچ کس پوشیده نیست که مبحث طراحی داخلی و دکوراسیون یک مکان تجاری چقدر می تواند بر میزان خرید مشتری ها تاثیر گذار باشد. بسیاری از افراد تنها با دیدن یک دکوراسیون شیک و طراحی مدرن حاضر به اطمینان به آن مکان تجاری کرده و اقدام به خرید می کنند.یکی از شغل های  که به جرات می توان گفت مبحث دکوراسیون داخلی در آن بسیار تاثیر گذار است طلا فروشی است.قطعا اگر بتوانطراحی داخلی طلا فروشی را به صورت مدرن و منحر به فرد پیاده سازی کرد می توان این امید را داشت که از میان سایر رقبا مشتریان به مغازه شما اطمینان کرده  و از شما خرید کنند.مخصوصا  اینکه معمولا اکثر مراجعه کنندگان به یک مغازه طلا فروشی معمولا خانم ها هستند و باید به شیک و مدرن بودن دکوراسیونی که قرار است در ان محیط به کار رود بسیار توجه کرد.

طراحی داخلی طلا فروشی

 

اگر مغازه شما در مکانی پر رفت و امد است به جرات می توان عنوان کرد که با داشتن دکوری منحصر به فرد می توانید بسیاری از نگاه ها را به سمت خود جلب کرده و در اصطلاح پا خور مغازه تان را بالاتر ببرید.همچنین از زاویه ای دیگر می توان به این موضوع نگاه کرد. طلا یک کالای لوکس و بسیار با ارزش و در عین حال گران قیمت است.پس نیاز است تا از آن مراقبت های لازم به عمل آبد.سارقین طلا معمولا به دنبال راهی برای نفوذ به مغازه های طلا فروشی هستند و اگر مغازه شما از امنیت کافی برخوردار نباشد در واقع راه را برای این افراد هموارتر کرده اید. در طراحی داخلی طلا فروشی علاوه بر اینکه باید به مبحث زیبایی توجه خاصی داشت باید حتما به این نکته نیز توجه کرد که به گونه ای روند طراحی و اجرا صورت پذیرد که به بر امنیت مغازه بیافزاید. طلا به دلیل لوکس بودن و گران بودنش شاید مانند سایر کالای دیگر نتوان هر بار که مشتری درخواست کرد که فلان محصول را ببیند انرا از ویترین در آورده و در اختیار آن قرار داد..اینجا است که اگر دکوری مناسب برای این کالا پیش بینی شود تا حد زیادی و بدون اینکه نیاز باشد کالا از ویترین خارج شود مشتری می تواند به تماشای کامل محصول مشغول شود و تنها زمانی که واقعا تصمیم جدی به خرید داشت آنرا در اختیارش قرار دهید.

 

Watermarked Shop17

 

 

نحوه نور پردازی و استفاده از رنگ های مناسب نیز بخشی دیگر از مبحث طراحی داخلی طلا فروشی است. یک طراح و دکوراتور می بایست با تسلط کامل بر علوم رنگ شناسی و نور پردازی بتواند بهترین حالت ممکن را پدید آورد.هر چقدر که محیط شما از زیبایی بصری بالاتری برخوردار باشد می توان در جذب مشتری نیز موفق تر عمل نمود.اگر مشتری در محیط مغازه شما احساس آرامش کند قطعا این آرامش خاطره ای خوش در ذهن او بر جای  خواهد گذاشت و همین امر می تواند بهترین تبلیغ برای شما محسوب شود.با افتخار اعلام می داریم کادر تخصصی دی بی لاکچری متشکل از طراحان و دکوراتور های حرفه ای با دارا بودن چندین سال تجربه موفق در این زمینه آماده ارائه خدمات تخصی در این حوزه به شما علاقه مندان است.

 

Watermarked Shop171

شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس گرفته و حتی پیشنهاد می کنیم به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید و از آخرین پروژه های انجام شده توسط ما دیدن به عمل آورید.ما در حوزه های مختلف از جمله در زمینه طراحی داخلی طلا فروشی ده ها نمونه کار  به شما نشان خواهیم داد و تصمیم را به عهده خودتان خواهیم گذاشت.همیشه سعی کرده ایم تا با ارائه طرح هایی متفاوت و منحصر به فرد به مشتریان خود کمک کنیم تا یک قدم از سایر رقبای خود جلوتر باشند.مسلما  اجرای طرحی یونیک و تک بسیار در موفقیت شما موثر خواهد بود تا اینکه بخواهیم با کپی برداری از دیگر طرح های اجرا شده برای شما طرحی تکراری را پیاده سازی نماییم.

Watermarked Shop1711

 

ما در حین طراحی علاوه بر اینکه به تمام مسائل زیبایی شناسی از جمله نور پردازی و استفاده از رنگ های مناسب توجه خواهیم کرد .قطعا به بالا بردن امنیت محیط شما نیز کمک کرده و با تعبیه مکانی مناسب برای گاو صندوق و همچنین با طراحی یک ویترین حرفه ای  سعی خواهیم نمود تا علاوه بر اینکه میان شما و مشتریانتان که از پشت ویترین مشغول به تماشای محصولات شما هستند رابطی قوی ایجاد کنیم تا جای ممکن نیز ضریب امنیت را نیز بالا ببریم.تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با طرحی نوین و منحصر به فردی که به شما ارائه می دهیم در میان سایر رقبای خود بیشتر دیده شوید.

 

طراحی داخلی طلا فروشی

نوشته شده توسط در 10:9 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

چهارشنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۴

طراحی منحصر به فرد و زیبا

طراحی مطب دندانپزشکی

طراحی منحصر به فرد و زیبا برای مطب های دندانپزشکی توسط دی بی لاکچری 

 

در میان سایر مکان های اداری و تجاری که می توان بروی پروژه های طراحی داخلی انها کار کرد , یکی از خاص ترین مکان ها قطعا اختصاص دارد به طراحی مطب دندانپزشکی.بله در واقع مطب های پزشکی با توجه به اینکه قرار است افرادی به آنجا مراجعه کنند که احتمالا دارای درد و رنجی بوده و از نظر روحی شاید نیبت به حالت عادی در سطح پایین تری باشند.پس باید در نحوه نور پردازی محیط و نوع رنگی که انتخاب می شود نهایت دقت را به عمل آورد تا حداقل از این بابت بیمار و یا مراجعه کننده احساس آرامش داشته باشد.در میان انواع مطب های پزشکی نیز شاید مطب دندانپزشکی را بتوان به نوعی از دیگر مطب ها متمایز تر کرد.شما باید فضای مطب یک دکتر دندانپزشک را به گونه ای طراحی نمایید تا در نهایت آرامش بیمار بتواند با حداقل استرس در آنجا حاضر شود.استفاده از رنگ های شاد و ملایم قطعا تاثیر بسیار خوبی در این مهم خواهد داشت.

طراحی مطب دندانپزشکی

 

نحوه چیدمان وسایل نیز بسیار مهم می باشد و اگر این کار به خوبی انجام نشود شاید هر آنچه که برای طراحی مطب دندانپزشکی خود زحمت کشیده اید به چشم نیاید.پس با ظرافت خاصی باید نسبت به چیدمان ابزار کار خود دقت لازم را به عمل آورید.گروه مهندسی دی بی لاکچری با وجود کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه هر گونه طرح و نظر در این زمینه به شما عزیزان می باشد.می توانید جهت  دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین تماشای آخرین نمونه های کارهای طراحی ودکوراسیون داخلی که توسط ما به انجام رسیده است به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید.ما برای شما طرح هایی منحصر به فرد و ویژه در نظر داریم و قطعا خودتان با دیدن نمونه کارهای ما به این نتیجه خواهید رسید که پروژه طراحی مطب خود را به گروه دی بی لاکچری واگذار نمایید.

طراحی مطب دندانپزشکی

 

مطب دندانپزشکی به عنوان محیط کار شما محسوب شده و ممکن است حتی تا بیش از یک سوم از زمان روزانه خود را بخواهید در آن صرف کنید. از طرف دیگر معمولا بیماری که  به مطب دندانپزشکی مراجعه می کند زمان قابل توجهی در ان محیط  قرار خواهد داشت تا بتواند سرویس لازم را از پزشک مربوطه دریافت نماید. پس هم بیمار و هم پزشک  زمان قابل توجهی را در محیط فوق سپری خواهند کرد.اینجا  است که اهمیت دکوراسیون و نحوه چیدمان و نوع رنگ های به کار رفته و نور پردازی محیط بیش از پیش مورد اهمیت واقع خواهد شد و هر چقدر بتوانیم در این موارد موفق تر باشیم قطعا محیطی را خواهیم داشت که در ان می توان ساعت های طولانی به آنکه شخص احساس خستگی نماید  گذراند.

 

طراحی مطب دندانپزشکی

همین الان با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.نیازی نیست که حتما در مطب شما تغییرات صد در صدی اعمال شود.گاهی اوقات تنها با یک تعمیر و بازسازی می توانی به ان محیط دلچسب و طرح دلخواه دست یابید. حتما در این زمینه نیاز است تا یک طراحی حرفه ای و متخص نظر نهایی را نسبت به محیط شما اعلام دارد.



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر
۷ نکته قبل از خرید تلویزیون

 

 

 

 

اگر قصد خرید تلویزیون جدیدی برای منزل خود را دارید جدا از تمامی مباحث حاشیه ای می خواهیم به شما چند نکته مهم را متذکر شویم که با رعیات انها می توانید خرید خوب و راضی کننده داشته باشید.اول اینکه باید مشخص کنید تکنولوژی استفاده شده در تلویزیون شما باید چه باشد؟ آیا کیفیت LCD برای شما راضی کننده است و یا به دنبال تکنولوژی جدید LED می باشید.؟البته باید قبلو کرد که دیگر عمر تلویزیون های ال سی دی هم به پایان رسیده و الان تقریبا می توان به جرات گفت بالای ۸۰% از افراد جامعه به دنبال خرید محصولات LED برای منازل خود هستند.خوب پس از اینکه نوع تکنولوژی مورد نظرتان را مشخص کردید باید مشخص کنید که برای خرید تلویزیون چقدر بودجه در نظر گرفته اید و کلا چقدر می خواهید برای این کار خرج نمایید.؟

نکته بعدی که شاید از چشم خیلی ها زیاد مهم نباشد حمل و نقل این محصول است که آیا رایگان انجام می شود و یا باید برای ان ینز هزینه ای بپردازید.؟ معمولا برای رقابت بیشتر اکثر فروشندگان هزینه حمل و نقل را بر عهده گرفته و به صورت رایگان برای شما انجام خواهند داد.

 

در سیستم های جدید از تکنولوژی DVB استفاده شده است و با ان براحتی می توانید تمامی شبکه های دیجیتال را دریافت کنید و منطقی به نظر نمی رسد که بخواهید خود را زا تماشای این شبکه ها محروم کنید.پس حتما در هنگام خرید مطمئن باشید که محصول مورد نظر شما دارای چنین امکانی می باشد.

بعد از اینکه محصول تان را خریدید اولین هزینه ای که شاید برای ان باید بپردازید هزینه نصب و راه اندازی است. یک توصیه برای شما داریم .از دادن پول های الکی جدا خودد داری نمایید . همان کاری را که خودتان به راحتی می توانید انجام دهید را باید به یک نصاب بسپارید.البته تصمیم گیرنده نهایی شما هستید ولی ما پیشنهاد می کنیم که خودتان کار نصب و راه اندازی را بر عهده بگیرید..دقت کنید که  هزینه هیا شما تنها به همین چند مورد ختم نمی شود و باید دوباره ولخرجی کنید و یک دستگاه پخش کننده DVD یا بلو نیز تهیه نمایید.حال نکته اینجاست که اگر بتوانید بعد از خرید تلویزیون خودتان را کنترل نموده و تنها ۲۴ ساعت بعد از ان اقدام به خرید های بعدی کرده در واقع باعث خواهید شد تا به دور از هر گونه هیجان و با تدبیر کامل دست به خرید بزنید.معمولا خرید سینمای خانگی را به کسانی که دارای موجودی حساب بانکی کافی هستند پیشنهاد می کنیم.

سعی کنید حتما تمام وسایلی که می خرید را از یک مارک تهیه کنید تا در نهایت شاهد کیفیت بالاتری در تصاویر انها باشید. با این کار تمامی دستگاه های شما با هم همخوانی بیشتری دارند.این روزها بازار تلویزیون های هوشمند بسیار داغ است. ام ما یک سوال داریم ؟ شما از کدامیک از امکانات این تلویزیون ها با توجه به زیر ساخت های موجود در کشور می توانید استفاده کنید؟در واقع اگر کمی واقع بین باشید تقریبا به دلیل عدم وجود ساختار های مناسب بسیاری از امکانات این نوع تلویزیون ها  به دردشما نخواهد خورد و در واقع فقط دارید بابت خرید ان هزینه ای اضافی می پردازید.امیدواریم با توجه به این نکاتی که خدمتتان عرض کردیم بتوانید در انتخاب خود نهایت دقت را به عمل اورده و یکی از بهترین ها را برای خود تهیه نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و نهم آبان 1393ساعت 16:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

دارای رده انرژی A

ظرفشویی ۱۲ نفره ۶۹M68 بوش

 

 

 

 

اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی خوب و با کیفیت هستید و می خواهید یکی از بهترین هیا بازار را تهیه کنید ما فروش ماشین ظرفشویی بوش مدل ۶۹M68 را به شما پیشنهاد می کنیم.این ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره بوده و دارای رده انرژی A می باشد.کشور سازنده این ماشین ظرفشویی آلمان است و از این حیث دارای اعتبار و کیفیت بالایی می باشد.جالب است بدانید یکی از قابلیت های خوب دستگاه شستشو با نصف ظرفیت است و این یعنی صرفه جویی در مصرف آب و انرژی .شما تنها با ۱۰ لیتر آب می توانید  تمامی ظروف خود را بشویید.

این ماشین ظرفشویی دارای یک صفحه نمایشگر ال سی دی بوده که مدت زمان شستشو و دیگر موارد را بروی ان قابل نمایش است.ما امکان فروش ماشین ظرفشویی و ارسال به سراسر کشور را برای این محصول فراهم اورده ایم و همین الان می توانید تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش فوق نمایید.یکی دیگر از مهمترین قابلیت های این دستگاه  مجهز بودن به سیستم Aqua Stop است. با وجود این سیستم اگر آب درون دستگاه نشت کند  به سرعت دستگاه آب را قطع می کند.همچنین وجود یک فیلتر سه لایه باعث شده تا ظروف شما با کیفیت بسیار بالایی شستشو و تمیز شوند.این محصول دارای ۶ برنامه شستشو می باشد که متناسب با موقعیتی که دارید می توانید از برنامه های آن استفاده نمایید.همچنین این محصول دارای ۵ دمای متفاوت شستشو بوده و شما با توجه به میزان چرب بودن ظروف می توایند انرا تنظیم نمایید.

 

. ویژگی ظرفشویی بوش مجهز بودن به تایمر الکترونیکی می باشد که امکان شستشوی تأخیری را فراهم می کند. با استفاده از این ویژگی می توان ظروف را در دستگاه چید و سپس زمان شستشو را تعیین نمود تا در زمان تنظیم شده ظرفشویی به صورت اتوماتیک روشن شود.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم آبان 1393ساعت 17:15  توسط مهران  |  نظر بدهید

قابلیت سرمایشی

 کولر گازی سردوگرم ۱۸۰۰۰ اینورتر

 

 

 

این روزها به دلیل تغییرات آب و هوایی شدیدی که رخ داده است شاهد گرم شدن هر چه بیشتر زمین هستیم و همین عاملی شده تا بازار فروش کولر اسپلیت  بسیار پر رونق تر از گذشته باشد.امروز در فروشگاه کالا خانگی به معرفی محصولی با نام  کولر گازی سردوگرم ۱۸۰۰۰ اینورتر می پردازیم.این محصول ساخت  کمپانی ال جی است و دارای سه رنگ آبی و نقره ای و قرمز می باشد..این مدل با مصرف فوق العاده پایینی که دارد توانسته خیلی زود خود را در دل بازار جای دهد و خریداران زیادی را به سمت خود جلب نماید.برچسب مصرف انرژی آن علامت +A را نشان می دهد و این یعنی شما با خیال راحت می توانید در مواقع مورد نیاز ساعت ها بدون ترس از مصرف بالای دستگاه از آن استفاده نمایید.به نوعی می توان گفت تا ۶۰% کاهش مصرف انرژی را می توان از این مدل انتظار داشت.

 

میزان قدرت پرتاب باد در این کولر گازی تا ۱۲ متر می باشد و همین عامل باعث شده تا میزان راندمان و عملکرد ان بالا تر رود.ما نیز در فروشگاه کالا خانگی اقدام به فروش کولر اسپلیت فوق نموده ایم و شرایطی را فراهم کرده ایم تا در سراسر کشور شما امکان خرید این محصول را داشته باشید.صدای دستگاه بسیار پایین بوده و تقریبا می توان گفت به حدود ۲۳ دسی بل کاهش پیدا کرده است.همچنین در این مدل از چند فیلتر پلاسما و ضد آلرژی نیز استفاده شده است. در کمپرسور این دستگاه از گاز R140a استفاده می شود.این مدل علاوه بر قابلیت سرمایشی دارای قابلیت گرمایشی نیز می باشد.

 

 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 11:36  توسط مهران  |  نظر بدهید

پارچ تصفیه آب کلاسیک W40G لایکا

پارچ تصفیه آب کلاسیک W40G لایکا

 

 

این روزها با بالا رفتن اطلاعات عمومی مردم در زمینه بهداشت و سلامت شاهد ان هستیم که  فروش دستگاه آب تصفیه کنبه نسبت گذشته بسیار افزایش یافته و تنها علت آنرا می توان درنقش بسیار مهم این دستگاه در سلامت افراد عنوان کرد. بله همانطور که می دانید بیش از دو سوم بدن انسان از آب تشکیل شده است و به همین خاطر باید بسیار مراقب باشیم که چه نوع آبی را مصرف می کنیم .آبی که به عنوان اب تصفیه شده هر روز مصرف می کنیم دارای املاح و مواد بسیار مضری است که در دراز مدت مانند سم عمل کرده و می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به دستگاه گوارش ما وارد کند.به همین دلیل توصیه ما در این است قبل از تهیه هر وسیله ای حتما به فکر تهیه یکی دستگاه تصفیه آب مناسب برای منزل خود باشید.

 

فروش دستگاه آب تصفیه کن در مدل های مختلف و قیمت های گوناگونی در حال انجام است و شما می توانید بر اساس نیاز خود و میزان بودجه ای که برای این کار در نظر دارید یکی از انواع مدل ها موجود را تهیه و استفاده نمایید.ما در فروشگاه کالا خانگی امروز به معرفی محصولی با نام پارچ تصفیه آب کلاسیک W40G لایکا می پردازیم.این محصول می تواند با کیفیت بسیار بالایی برای شما آب را تصفیه کرده و در نهایت ضامن سلامتی شما و دیگر افراد منزل باشد.دستگاه تصفیه آب فوق ساخت کشور ایتالیا بوده و به خوبی در هنگام عمل تصفیه انواع یون های مضر آب همچون نیترات و کلسیم را از بین برده و انگل های زنده موجود در آب را نابود می کند.همچنین میزان سختی آب را تا حدود ۵۰% از بین خواهد برد و شما نوشیدنی بسیار گوارایی را میل خواهید کرد.

 

این پارچ دارای مخزن دو تکه است اب ابتدا در مخزن بالایی قرار گرفته و بعد از انجام عمل تصفیه به مخزن پایین منتقل می شود.ظرفیت کلی پارچ حدود ۲٫۲۵ لیتر می باشد و ظرفیت مخزن پایینی ان حدود ۱٫۲۵ لیتر است.به خاطر طراحی و حجم این محصول شما براحتی می توانید آنرا در درون یخچال  قرار داده و یا به آسانی آنرا حمل و نقل کنید ودر محیط های مختلف از ان استفاده نمایید.یکی دیگر از عوامی که فروش دستگاه آب تصفیه کن را بسیار راحت کرده قیمت مناسب ان نسبت به دیگر برندها می باشد.کیفیت بالا و قیمت مناسب دو عامل مهم برای خرید نهایی این محصول به شمار می رود.این دستگاه دارای یک نشان گر الکترونیک است که می تواند زمان تعویض فیلتر را به صورت درصدی نمایش دهد.ما این محصول منحصر به فرد را در فروشگاه کالا خانگی برای شما علاقه مندان قرار داده ایم و همین الان می توانید با چند کلیک اقدام به خرید ان نمایید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه چهاردهم آبان 1393ساعت 9:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

دستگاه عمل تصفیه

تصفیه آب ۵ مرحله ای شاتوت QM-86 

 

 

 

 

یکی از بهترین انواع مدل های دستگاه آب تصفیه کن محصولی با نام تصفیه آب ۵ مرحله ای اسمز معکوس سی سی کا است.این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده و برخلاف مدل های معمول که در زیر سینک ظرفشویی نصب می شوند از این مدل با توجه به نوع طراحیش می توانید به صورت ایستاده و بروی پایه هایی که برایش تعبیه شده قرار داده و استفاده نمایید.در این دستگاه عمل تصفیه آب بدون اضافه کردن هیچ گونه مواد شیمیایی صورت می پذیرد و با استفاده از یک غشاء نیمه تراوا عمل تصفیه با کیفیت بالایی انجام می شود.مخزن استفاده شده در این دستگاه ۱۴ لیتری بوده و درواقع توسط این محصول شما در طی شبانه روز می توانید حدود ۱۹۰ لیتر آب تصفیه شده دریافت نمایید.

 

حدااکثر فشاری که دستگاه آب تصفیه کن فوق دارد به میزان PSI60 بوده و از استانداردهای جهانی NSF و WQA نیز بهره مند است.قطعات استفاده شده در این مدل از بهترین کیفیت ممکن برخوردارند.حتما می دانید که ۷۲ در صد بدن ما انسان ها از آب تشکیل شده و به همین منظور اگر از همین الان به فکر نوشیدن آب سالم و به دور از هر گونه املاح نباشیم قطعا در آینده صدمات ناشی از ان جبران ناپذیر خواهد بود.شما توسط دستگاه آب تصفیه کن می توانید هم بو و هم مزه بد آب را از بین برده و تمام املاح مضر را زا ان بگرید و در نهایت ابی گوارا و خوشمزه را بنوشید.اگر شش ماه به مصرف آب تصفیه شده بپردازید خواهید دید که هم رنگ پوست شما شاداب تر شده و هم احساس سبکی و راحتی بیشتر دارید.با مصرف دائمی اب تصفیه شده دیگر نگران بیماریهای گوارشی نباشید و از بوی بد دهان هم دیگر خبری نخواهد بود.

 

در این دستگاه عمل تصفیه در ۵ مرحله با کیفیت بسیار بالایی صورت می پذیرد.در مرحله اول توسط یک فیلتر الیافی تمام ذرات ریز و معلق درون آب گرفته شده و آب بدون این ذرات وارد مرحله بعدی خواهد شد.این ذرات شامل زنگ اهن و کلیه ذرات ریز جامدی هستند که به هر دلیل درون آب ممکن است وجود داشته باشند.مرحله دوم توسط فیلتر کربن مواد آلی درون آب کاهش خواهد یافت.همینطور در هر مرحله  عمل تصفیه کامل تر شده تا در نایت در مرحله اخر شما ابی کاملا سالم و بدون رنگ و مزه بد را دریافت خواهید کرد.برای خانم های یکه دوست ندارد در زیر سینک ظرفشویی خود  دستگاه تصفیه را نصب کنند و یا چنین فضایی برای انها مهیان نیست این محصول با توجه به نوع طراحی ان می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای شما در نظر گرفته شود.

+ نوشته شده در  سه شنبه سیزدهم آبان 1393ساعت 11:48  توسط مهران  |  نظر بدهید

میزان ظرفیت

پارچ تصفیه آب bi-flux3000 لایکا

 

 

 

اگر به فکر سلامت خود و خانواده تان هستید و می خواهید در این راه قدیم بزرگ بردارید ما به شما پیشنهاد می کنیم در برنامه خود حتما خرید آب تصفیه کن را قرار دهید.امروز محصولی را در این زمینه به شما معرفی خواهیم کرد که به عنوان پارچ تصفیه کن شناخته شده است.این محصول بسیاربا کیفیت بوده و ساخت کشور اسپانیا می باشد.شما با خرید آب تصفیه کن فوق قدمی بزرگ در جهت سلامتی خود بر می دارید.همچنین علاوه بر عمل تصفیه و از بین بردن املاح مضر اب شما توسط این محصول می توانید بو و مزه بد آب را نیز از بین برده و برای اولین بار طعم نوشیدن ابی گوارا را بچشید.مهمترین مزیت استفاده از این دستگاه جمع و جور بودن آن می باشد و اینکه کمترین حجم را به خود اختصاص داده و راحت می توانید در فضایی کوچک از آن استفاده نمایید.شما می توانید انرا هر جا که بخواهید حمل نمایید و حتی مانند یک پارچ معمولی در یخچال گذاشته و همیشه آبی سرد و گوارا میل نمایید.

 

 

میزان ظرفیت این پارچ ۲٫۳  لیتر می باشد و آب تصفیه شده در محفظه پایینی پارچ به ظرفیت ۱٫۲ لیتر قرار خواهد گرفت.به دلیل اینکه بدنه  این دستگاه کاملا شفاف است می توانید میزان آب موجود درون دستگاه را ملاحضه نمایید و هر وقت که نیاز شد اب درون آنرا بیشتر کنید.در میان انواع مختلف محصولاتی که در این زمینه موجود است ما پیشنهاد خرید آب تصفیه کن فوق را به چند دلیل به شما می کنیم.اول اینکه این محصول دارای یک فیلتر دو گانه است.این امکان باعث شده تا اب سریع تر و با کیفیت بسیار بالاتری تصفیه شود.همچنین این فیلتر دارای یک نشان گر الکترونیک است که دقیقا مشخص می کند چه زمانی باید آنرا تعویض کرد.این نشانگر عمر فیلتر را به صورت در صدی نمایش می دهد.

+ نوشته شده در  دوشنبه دوازدهم آبان 1393ساعت 17:39  توسط مهران  |  نظر بدهید

تلویزیون ۴ هسته ای

 ال ای دی منحنی ۵۵ اینچ ۸۸۸۰ سامسونگ

 

 

برای علاقه مندان به  خرید تلویزیون  محصولی بسیار مدرن و منحصر به فرد را در نظر گرفته ایم که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید.این محصول با نام ال ای دی منحنی ۵۵ اینچ سامسونگ در بازار شناخته می شود.شاید در نگاه اول اولین سوال که برایتان پیش می آید این است که به چه علت صفحه تلویزیون از حالت صاف و یکدست منحنی رو به داخل شده است.در واقع این زوایه انحنا در واقع با زوایه و دید چشم انسان همگون و یکسان است و همین امر موجب شده تا در نهایت کیفیت بتوانید به مشاهده تصاویر بنشینید.در تلویزیون های منحنی شما شاهد تصاویری بسیار ژرف و عمیق خواهید بود بطوریکه شگفتی همگان را بر می انگیزد.

 

زوایه منحنی در واقع بر خلاف تصور باعث شده تا دید شما از کناره هاارتقا یافته و به نوعی می توان به جرات گفت تجربه ای کاملا جدید را در هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی با این تکنولوژی جدید کسب خواهید کرد. لذتی بی مانند که می تواند اوج هیجان را برای شما به ارمغان آورد.شک نداریم اگر به فکر خرید تلویزیون هستید و یک بار فقط یک بار به تماشای یک برنامه توسط این مدل بنشینید حتما شما هم به طرفداران و علاقه مندان خرید این محصول اضافه خواهید شد.در واقع کیفیت تصویری ارائه شده به صورت Full HD 3D بوده و می توان گفت در حال حاضر بالاترین درجه کیفیت را می توان در این مدل یافت.قدرت تطبیق تصویر در این مدل تا ۱۰۰۰ هرتز بوده و د رواقع همین عامل باعث شده تا میزان پویایی و زنده بودن تصویر بسیار بالاتر از قبل شود.

 

پردازش گر این تلویزیون ۴ هسته ای می باشد و این امکان را فارهم کرده تا شما همزمان که در حال تماشای برنامه های دلخواه خود هستید بتوانید برنامه های کاربردی خود را دانلود کنید.در این تلوزیون هوشمند براحتی می توانید تعاملی هوشمند را تجربه نمایید.شما بدون نیاز به سیم می توانید به اینترنت متصل شوید و وب گردی در فضای مجازی بپردازید.با خرید تلویزیون فوق شما  همگام با تکنولوژی روز دنیا حرکت خواهید کرد و تجربه ای جدید از همه انچه تا به حال از یک تلوزیون خواسته اید را تجربه خواهید کرد. با اتصال کابل HDMI به تلویزیون، ال ای دی سامسونگ سیگنال های صوتی و تصویری را به صورت همزمان و با کیفیت بالا دریافت می کند. از طریق سه ورودی USB می توان فلش مموری را به ورودی ها متصل نموده و فایل های صوتی و تصویری ذخیره شده بر روی فلش را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نمود.

+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم آبان 1393ساعت 13:43  توسط مهران  |  نظر بدهید

قیمت یخچال و فریزر

ساید بای ساید ۳۰ فوت سفید جنرال الکتریک

 

 

ما در میان تنوع محصولاتی که در زمینه یخچال و فریزر وجود دارد زمانیکه مشتری به دنبال محصولی خاص است و بهترین ها را می خواهد به او پیشنهاد فروش یخچال فریزر  ۳۰ فوت سفید جنرال الکتریک را می دهیم.این محصول با دارا بودن رده انرژی A+ از کمترین میزان مصرف انرژی بهره برده ودر نتیجه مورد علاقه بسیاری از مشتریان و کاربران می باشد.یخچال و فریزر فوق ساخت کشور مکزیک می باشد.ظرفیت ان حدود ۶۹۲ لیتر است و همانطو رکه در تصاویر هم مشخص است می تواند در خود مقدار زیادی مواد غذایی را برای مدتی طولانی نگه داری نماید.یکی از مهمترین ویژگی های این مدل این است که بدون برفک می باشد.

 

 

از هر جهت که فکرش را بکنید فروش یخچال فریزر جنرال با دارا بودن رده انرژی A+ و همچنین طراحی بدنه منحصر به فردی که دارد نسبت به دیگر مدل ها این روزها راحت تر انجام می شود و این محصولی است که هم خریدار و هم فروشنده هر دو به آن علاقه مند هستند.نوع طراحی دستگیره ها به گونه ای بوده که باز و بسته کردن درب در نهایت راحتی صورت می پذیرد.در واقع دریچه مینی این مدل باعث شده تا شما بدون نیاز به باز کردن درب اصلی بتوانید مواد مورد نیزاتان را با استفاده از باز کردن دریچه مینی  بردارید.برای زیبایی محفظه یخچال نیز از یک لامپ ال ای دی رد درون ان استفاده شده است.این مدل دارای هفت کشو بوده که سه طبقه ان کشویی و ۴ طبقه آن شیشه ای می باشد. طبقات شیشه ای مانع از ریخته شدن غذاها و مایعات به طبقات پایین می شوند و به آسانی نیز تمیز می گردند. با استفاده از دکمه کشویی واقع بر روی محفظه میوه و سبزیجات می توان با توجه به نوع میوه ها و سبزیجات میزان رطوبت داخل محفظه را تنظیم نمود. هم چنین محفظه پائینی مجهز به سه دکمه آب شدن سریع، یخ زدن سریع و تنظیم دما می باشد که با توجه به نوع مواد غذایی می توان دمای مناسب را تنظیم نمود. قسمت فریزر ساید بای ساید مجهز به ۶ کشو می باشد که شامل چهار محفظه کشویی و دو طبقه است.

 

این یخچال بروی ردب خود دارای یک صفحه دیجیتال بوده که یم توانید تنظیمات لازم را برا حالت های مختلف توسط این قسمت انجام دهید.می توانید دمای درون یخچال و فریزر را کم و زیاد نمایید.همچنین از دیگر قابلیت های این مدل می توان به یخ ساز بودن ان و همچنین آب ریز بودنش اشاره کرد.همین الان می توانید جهت تهیه این محصول با واحد فروش فروشگاه کالا خانگی تماس گرفته و اخرین تغییرات قیمت را دریافت نمایید.

 

 

 مطالب مفید دیگر:

قیمت یخچال و فریزرفروش ماشین لباسشویی , خرید یخچال فریزر , فروش لوازم خانگی , خرید آنلاین لوازم خانگی , خرید سینمای خانگی , خرید دستگاه آب تصفیه کن , خرید ماشین ظرفشویی , خرید ماشین لباسشویی خرید اسپلیت , خرید کولر دوتیکه , خرید لوازم خانگی , فروش کولر دوتیکه , فروش سینمای خانگی , فروش آب تصفیه کن , خرید آب تصفیه کن , دستگاه آب تصفیه کن , فروش دستگاه آب تصفیه کن , فروش کولر اسپلیت , فروش ماشین ظرفشویی , فروش یخچال فریزر , خرید تلویزیون

+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم آبان 1393ساعت 13:43  توسط مهران  |  نظر بدهید

اصول فیلترهای اسمز معکوس

تصفیه آب ۶ مرحله ای اسمز معکوس التراتیک

 

 

 

یکی از کالاهایی که این روزها در مغازه های لوازم خانگی به خوبی فروش می رود چیی نیست جز فروش آب تصفیه کن . این محصول دارای مدل ها و برندهای مختلفی است و هر کدام با توجه به میزان کیفیت و برند سازنده ان دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند.محصولی که امروز به شما معرفی می کنیم با نام تصفیه آب ۶۵ مرحله ای اسمز التراتیک می باشد.این تصفیه آب از یکمپ فشار قوی با فشار حداکثر PSI125 برای تصفیه آب استفاده می کند.این محصول در طی یک روز می تواند تا حدود ۲۰۰ لیتر آب را تولید نماید.همچنین شما می توانید این مدل را به یخچال های ساید بای ساید متصل نموده و آبی با کیفیت و سالم را بنوشید.

 

علت اینکه فروش آب تصفیه کن  فوق نسبت به سایر محصولات بالاتر است را می توان در چند عامل دانست.اول اینکه قیمت تمام شده آن نسبت به سایر مدل ها بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است.دوم اینکه کیفیت ارائه شده در این آب تصفیه کن بسیار بالا بوده و قادر است تا آبی عاری از هر گونه املاح مضر را برای شما اماده نماید.اولین مرحله تصفیه در این دستگاه یک فیلتر ۵ میرکونی بوده که در واقع ذرات بزرگتر از ۵ میکرون را اجازه عبور نداده و همه در پشت فیلتر جمع خواهند شد.در این مرحله گل و لای و شن و ماسه آب براحتی گرفته خواهد شد.در مرحله دوم از تصفیه آب عمل  حذف کلر و ترکیباتی الی رخ می دهد و رنگ و طعم بد آب گرفته خواهد شد.د رمرحله سوم جهت تکمیل کردن فرآیند مرحله دوم از یک فیلتر کربن استفاده شده است و با این کار تمام مواد شیمیایی موجود در آب گرفته خواهد شد.این مراحل انجام می شود تا در نهایت در محله ششم تصفیه نهایی صورت گرفته و شما می توانید آب عاری از هر گونه املاح و رنگ و بوی بد را بنوشید و لذت ببرید.

 

اصول فیلترهای اسمز معکوس بر این پایه می باشدکه آب ناخالص به کمک فشاری بیش از فشار اسمزی محلول به کمک پمپ فشار بالا ایجاد می شود از ممبران عبور داده می شود و بخشی از آب، به عنوان آب محصول از ممبران عبور کرده و با قیمانده آب به همراه نمک های محلول بعنوان آب غلیظ شده از ممبران خارج و به فاضلاب منتقل می شود .در روش اسمز معکوس می توان املاح موجود در آب خام را تا ۹۹ درصد کاهش داد و باکتریها ، ویروسها و دیگر میکرو اورگانیزمها را نیز حذف نمود.ما امکان فروش آب تصفیه کن فوق را در  سایت کالا خانگی برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و همین الان می توانید تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصول نمایید.

+ نوشته شده در  شنبه دهم آبان 1393ساعت 14:54  توسط مهران  |  نظر بدهید

قدرت ساب ووفر

سینمای خانگی ۷۸۰ ال جی

 

فروش سینمای خانگی با تنوع در برندهای مختلف و مطرح جهان همراه با ضمانت نامه معتبر و قیمت مناسب را در فروشگاه کالاخانگی تجربه نمایید. شما در هر کجای کشور که باشید کافیست تا درخواست خود را از طریق سایت به صورت آنلاین ثبت نمایید و در کمتر از چند روز محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.امروز به معرفی محصولی از کمپانی ال جی می پردازیم.نام این محصول سینمای خانگی مدل ۷۸۰ است.اوج لذت را می توانید با این سینمای خانگی با کیفیت تجربه نمایید.دستگاه فوق دارای ۵ بلندگو می باشد و به همراه یک ساب ووفر می تواند فضایی مهیج راب رای دیدن یک فیلم زیبا فراهم نماید.

 

تعداد باندهای این مدل ۵ عدد است که دو عدد ان در عقب و دو عدد ان در جلو یکی دیگر را در زیر تلویزیون قرار خواهید داد. قدرت هر کدام از بلند گوها ۱۵۵ وات و قدرت ساب ووفر دستگاه ۲۲۵ وات می باشد که در مجموع ۱۰۰۰ وات RMS را در اختیار شما قرار می دهد .دستگاه پخش مرکزی صدا را از طریق سیم به بلندگوها و تصویر را از طریق کابل HDMI و دیگر خروجی های تصویر به تلویزیون متصل می کند.در میان سایر مدل های موجود به جرات می توان گفت به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبش  فروش سینمای خانگی  فوق  بسیار راحت تر و سریع تر از دیگر مدل ها انجام می پذیرد.شما می توانید این دستگاه را همراه با گارانتی رسمی شرکت گلدیران نماینده رسمی محصولات ال جی از فروشگاه کالا خانگی تهیه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر

باند های پزشکی

 

با افتخار اعلام می داریم ,شرکت صدف باران با مدیریت مهندس امیر حسین یزدانبخش در زمینه تولید انواع باند های پزشکی ,باندهای طبی و کشی,انواع گاز طبی از جمله گاز استریل و گاز جراحی و گاز دندانپزشکی فعال بوده و شما عزیزان در هر کجای کشور پهانورمان ایران که باشید می توانید به راحتی تمام نیاز های خود در زمینه تجهیزات پزشکی یک بار مصرف را از ما تهیه نمایید.عزیزان تهرانی کافیست تا همه روزه به جز ایام تعطیل با مراجعه به ادرس خیابان دولت-کوچه مفاخریان-نبش بن بست روحانی-پلاک ۲ نیاز های خود را در این زمینه با همکاران ما مطرح نمایند.دوستانی که  در شهرستان می باشند می توانند ابتدا جهت هماهنگی های لازم  با شماره تلفن های ۰۲۱۲۲۵۶۵۳۲۶ و یا ۰۹۱۲۳۲۱۰۰۸۲ تماس گرفته و اگر در مورد  کیفیبت و قیمت باند های پزشکی و دیگر محصولات ما سوالی دارند مطح نمایند و جهت ملاقات حضوری نیز می توانند هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

 

کیفیت امری اتفاقی نیست و ما بر این باوریم که در این راه تنها با تلاش و استفاده از نیروی مجرب و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا است که می تواند در نهایت منجر به بهبود کیفیت گردد. بر همین اساس به دلیل مهم بودن محصولاتی که تولید می کنیم از جمله باند های پزشکی سعی نموده ایم تا در نهایت کیفیت کار خود را انجام دهیم و از هیچ تلاش در این باره سر باز نزده ایم.بادی دقت کنید که همیشه برای تهیه مواد یک بار مصرفی پزشکی به دلیل اینکه ممکن است به صورت مستقیم بروی سلامتی افراد تاثیر گذار باشد از شرکت های معتبر و دارای مجوز اقدام به تهیه انواع باند های پزشکی و دیگر ملزومات  نمایید..با افتخار اعلام می داریم شرکت صدف باران با اخذ تمامی مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و تجهیزات پزشکی این اطمینان را به شما خواهد داد تا بهترین های بازار را با قیمت تمام شده مناسب در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوازدهم مرداد 1393ساعت 19:37  توسط مهران  |  نظر بدهید

آمریکا در بازار معرفی

شرکت بازرگانی صدف باران BSB  در سال ۱۳۸۱ تاسیس و در زمینه پخش محصولات بهداشتی کار خود را آغاز نمود.دیری نپایید که با در دست گرفتن بازار محصولات بهداشتی خود را به عنوان نماینده محصولات باتلر(GUM) آمریکا در بازار معرفی نمود و بارها به عنوان واحد برتر و نمونه صنف بهداشت,دهان و دندان انتخاب شد.با توجه به طی کردن پله های ترقی و گسترش نیاز بازار,بازرگانی صدف باران نیز تصمیم به گسترش فعالیت های خود نمود و این بار در زمینه شرکت تجهیزات پزشکی فعالیت خود را در بازار ایران مطرح نمود تا در سال ۱۳۹۲ موفق به اخذ نمایندگی رسمی از شرکت های معتبر باندهای پزشکی ایران (BPI) شرکت نیوساد (تولید کننده پدهای الکلی)HENZ آلمان (تولید کننده تیغ های جراحی) شد.و همچنین فروش تمامی اقلام یک بار مصرف پزشکی در سبد کالای خود قرار داد.شرکت تجهیزات پزشکی صدف باران همواره فعالیت اصلی خود را گسترش فعالیت های خود و سرویس متناوب و بدون نقص به مشتریان خود قرار داده است و به این راه ادامه خواهد داد.امروز مفتخر است که با اکثر مراکز درمانی سراسر میهن پهناور عزیزمان در حال کار می باشد و همچنان فروش خود را در زمینه بهداشتی نیز ادامه می دهد

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوازدهم مرداد 1393ساعت 19:37  توسط مهران  |  نظر بدهید

آتل ارتوپدی

آتل ارتوپدی

 

بهترین و مطمئن روش برای بی حرکت نگه داشتن قسمت های شکسته شده در بدن یک فرد بیمار استفاده از آتل ارتوپدی می باشد. شما با استفاده از این محصول می توانید اطمینان کامل داشته باشید که بدون هیچ گونه  نگرانی و براحتی بیمار خود که احتمالا قسمت هایی از استخوان هایش شکسته است را جا به جل نمایید.در واقع آتل یک وسیله دست ساز می باشد و جهت بی حرکت ماندن موقتی یک عضو مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین اگر دیده باشید در مواقعی که شکستگی همراه با تورم است به هیچ عنوان نمی توان از روش گچ گرفتن برای آن قسمت استفاده کرد و تنها روش استفاده از آتل ارتوپدی  می باشد.برای ایجاد یک آتل مناسب ممکن است نیاز باشد تا پزشک خود به صورت دست ساز با استفاده از گچ کریستال و یا گچ فایبر گلاس اقدام به ساخت آن نماید و در برخی مواقع نیز استفاده از اتل های آماده بیرون نیز جوابگو می باشد.آتل های بیرون معمولا از جنس پلاستیک و یا مواد شبیه به ان ساخته شده و در اندازه های مختلف یافت می شود.استفاده از آتل های اماده به جهت به کار گیری سریع تر از انها راحت تر بوده و با استفاده از باندهای ولکرو که به ان متصل شده است می توان میزان شل بودن وس فت بودن ان را تغییر داد.

 

شرکت صدف باران نیز سعی نموده است تا از میان سایر محصولات موجود در بازار یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات در زمینه آتل ارتوپدی را تهیه و برای شما عزیزان در سایت قرار دهد.محصول فوق توسط مجرب ترین متخصصان ایرانی و توسط مدرن ترین دستگاه های روز دنیا و با استفاده از اخرین تکنولوژی بش طراحی و ساخته شده است.پوشش به کار رفته در این محصول از ۱۰۰% پنبه تشکیل شده است و از این رو ضد حساسیت بوده و بدون ایجاد  عوراض بروی پوست می توان تا مدت های طولانی از آن استفاده کرد.همچنین اگر بتوان همیشه از آتل ارتوپدی آماده استفاده کرد می توان گفت که محیط بیمارستانی تمیز تری خواهیم داشت و همچنین در وقت و زمان نیز صرفه جویی کافی به عمل امده و در نهایت از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر خواهد بود.عزیزان و شهرواندان تهرانی در صورت تمایل می توانند جهت تهیه آتل ارتوپدی همین الان به ادرس  خیابان دولت-کوچه مفاخریان-نبش بن بست روحانی پلاک ۲ مراجعه نمایند و عزیزانی که در شهرستان هستند می توانند با شمالره تلفن های ۰۲۱۲۲۵۶۵۳۲۶ و یا موبایل ۰۹۱۲۳۲۱۰۰۸۲ تماس گرفته و  هماهنگی های لازم را با همکاران ما در این زمینه داشته باشند.

 

سوالی که ممکن است در ذهن بسیاری بیاید این است که آیا واقعا استفاده از آتل ارتوپدی می تواند در جهت بی حرکت کردن اندام کافی باشد ؟باید بدانید که در کشورهای پیشرفته امروزه استفاده از روش های گچ گرفتن  دیگر منسوخ شده و تا جایی که امکان دارد متخصصان و پزشکان از روش های بی حرکت نگه داشتن عضو ها توسط آتل استفاده می کنند. البته برای انجام این کار نیز دلایل منطقی خود را دارند .مثلا یکی از بدترین عوارض استفاده از گچ وجود حساسیت ها و بیماری هایی است که بواسط طولانی ماندن ان بروی عضو مورد نظر ایجاد می شود.در عوض استفاده از روش های بی حرکت نگه داشتن توسط آتل ارتوپدی می تواند علاوه بر اینکه مانع بروز چنین مشکلاتی در فرد شود بلکه کمک نماید تا از رفاه و راحتی بیشتری نیز  برخوردار شود و مثلا در مواقعی که فرد می خواهد حمام کند دیگر نگران ورود آب در زیر گچ نبوده و به راحتی می تواند با جدا سازی اتل اقدام به این کار نماید.



:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر

ماساژور سر ماساژور سر برای آنهایی که همیشه دچار استرس و سر دردهای عصبی هستند می تواند به مانند یک تسکین دهنده طبی عمل نماید. اگر دوست دارید تا بعد از یک روز کاری سخت و طاقت فرسا احساس ارامش و ریلکس بودن را به خود باز گردانید به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما از ماساژور سر هندی هد استفاده نمایید.با استفاده مداوم از این ماساژور سر از این پس می توانید فشار های ناشی از یک روز کاری را براحتی و در عرض چند دقیقه از خود دور نمایید.این محصول با طراحی فوق العاده و منحصر به فرد خود با هر بار استفاده می تواند احساسی بسیار زیبا و آرامش بخش را به شما بدهد.شما اگر دچار سر درد و استرس هستید کافیست تا یک بار از این ماساژور سر استفاده نمایید و تاثیر شگرف آن را مشاهده نمایید.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و هر زمان که بخواهید می توانید براحتی و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.و یا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. خرید ماساژور سر هندی هد بروی انتهای این ماساژور سر دانه های گردی وجود دارد و بابرخورد انها با کف سر شما احساسی بسیار خوشایند و مسرت بخش به شما دست می دهد.تنها چند ثانیه ماساژ کافیست تا شما پر از انرژی و ارامش شوید.همچنین استفاده از این ماساژور سر به دلیل اینکه عمل خون رسانی را در کف سر بیشتر کرده در واقع به نوعی برای جلوگیری از ریزش مو نیز بسیار موثر است و می توانید از این دید نیز به این محصول نگاه کنید.همین الان این ماساژور سر را با بهترنی کیفیت و به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه پستی خرید سفارش دهید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت کنید. همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید پایه های این ماسازور زمانیکه به کف سر شما برخورد می کنند به شما احساسی خاص و ارامش بخش را می دهند و اگر همین روند را چند مرتبه تکرار نمایید خواهید ید که چقدر ارام تر و ریلکس تر از چند دقیقه پیش خود خواهید شد.علت این امر هم به خاطر برخورد پایه های این ماساژور با عصب های کف سر می باشد و اینکه نوع طراحی این محصول باعث تحریک انها شده و همین موضوع به شما کمک می کند تا احساس لذت و رضایت بخشی را تجربه نمایید.ما سعی کرده ایم تا از یمان سایر محصولات مشابه درون بازار یکی از با کیفیت ترین ماساژور ها را در فروشگاه خود قرار دهیم تا بتوانیم مانند همیشه رضایت شما مشتریان را با کالاهایی خوب و با کیفیت جلب نماییم. ماساژور سر محصولی که از فروشگاه پستی خرید تهیه می کنید دارای گارانتی بوده و چنانچه در حین ارسال اتفاقی برای ان رخ دهد ما به صورت رایگان یک ماساژور سر دیگر برایتان ارسال خواهیم کرد.اگر در میان دوستنان و عزیزان خود کسانی را می شناسید که دچار استرس هستند و دراای سر دردهای عصبی می باشند همین الان یکی از این ماسازورها را برای او تهیه کنید و به عنون یک هدیه به او بدهید. قیمت تمام شده این محصول بسیار مقرون به صرفه است و شما می توانید با هزینه ای اندک ارامش را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.این ماسازور به سر چنگکی معورف بوده و به خاطر دانه های ریزی که در انهای آن قرار گرفته باعث می شود تا در هنگام برخورد آنها با کف سر شما احساسی خوشایتدو آرامش بخش به شما دست دهد.محصولاتی مشابه این کالا اما با کیفیت بسیار پایین تر نیز در حال عرضه می باشند.پس دقت کنید اگر به دنبال خرید کالایی اصل و با کیفیت می باشید از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید این ماساژور سر کنید. نظرات(0) خرید آونک جادویی نیوتون پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده: مهران زلقی | ارسال به ارسال به 100 درجه کلوب دات کام خرید آونک جادویی نیوتون خرید آونک جادویی نیوتون - حتما تا به حال نام آونگ جادویی نیوتون را شنیده اید.اگر هم نشنیده اید حتما با نگاه کردن به تصاویر این محصول خواهید گفت که قبلا هم آنرا جایی دیده اید.بله این اونگ معروف نیوتون است.در این محصول که با استفاده از قانون نیوتون کار می کند توپ ابتدایی را رها کرده و همین امر موجب زدن ضربه ای به توپ بعدی خواهد شد و همین ضربه به توپ انتهایی خواهد رسید و باعث می شود تا ان نیز به سمت عقب پرتاب شده و مجددا به توپ های وسطی ضربه وارد کند.نکته جالب این است که توپ های وسط با وجود اینکه نیروی ضربه را از خود عبور می دهد اما هیچ گونه حرکت و یا عکس العملی از خود نشان نمی دهد.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به مسائل علمی و فیزیک این محصول را در فروشگاه خود قرار داده ایم و همین الان می توانید براحتی و تنها با چند کلیک انرا برای خود سفارش دهید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده وس فارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید. خرید آونک جادویی نیوتون آونک جادویی نیوتون این آونگ رومیزی با طراحی بسیار شیک و زیبا می تواند محیط کار شما را دل انگیز و جذاب نماید.برای استفاده فقط کافیست یک یا دو توپ استیل را در امتداد ریسمانی که به آن متصل است بکشید و سپس رها کنید بازی شروع می شود. جذابیت دیگر این وسیله انتقال نیرو به همان تعداد است یعنی زمانیکه شما دو توپ استیل را رها کنید از آنطرف دو توپ استیل واکنش نشان خواهند داد.توپ های تعادل بهترین تزئین برای میز محل کار یا خانه بوده و می تواند یکی از بهترین هدیه ها باشد همچنین اگر به دنبال تهیه یک هدیه متفاوت و خاص هستید می توانید برای محل کار همسرتان و یا پدرتان یکی از این آونگ های رومیزی را تهیه کرده و به انها هدیه دهید. در زیر به برخی از مشخصات فنی این محصول اشاره ای کرده ایم: جنس پایه : پلاستیک مهندسی ای بی اس با کیفیت بالا جنس توپ : آبکاری شده فلزی ابعاد: 90*75*100 میلی متر بسته بندی : مطمئن و ضد ضربه نظرات(0) اموزش بیلیارد پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده: مهران زلقی | ارسال به ارسال به 100 درجه کلوب دات کام اموزش بیلیارد اموزش بیلیارد این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده و همه دوست دارند تا بیشتر با این روزش مفرح آشنا شوند.اگر علاقه مند به یادگیری ورزش بیلیارد می باشدی و دوست دارید تا خیلی زود جز یکی از حرفه ای های این ورزش تبدیل شوید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با خرید اموزش ورزش بیلیارد و تماشای با دقت آن خیلی سریع تر از انچه که فکر می کنید نکات و مهارت های لازم را در این زمینه فرا بگیرید.شما در این اموزش خواهید اموخت که چگونه ضربه بزنید و نحوه ایستادن به چه صورت خواهد بود.اینکه چه طور فاصله ها را تخمین بزنید و نحوه صحیح گرفتن چوب بیلیارد را نیز در این مجموعه خواهید اموخت.ورزش بیلیارد یکی از محبوب ترین ورزش های جهان به شمار می رود و امرزوه خیلی ها دوست دارند تا با این ورزش مفرح اشنا شوند و حاضرند تا هزینه های سنگینی برای رفتن به کلاس های اموزشی بپردازند.اما اگر کمی باهوش باشید به جای این همه هزینه با در اختیار داشتن یک مجموعه کامل اموزش بیلیارد می توانید براحتی تمام نکات لازم و ضروری که می بایست در هنگام انجام این ورزش رعایت نمایید را فرا گرفته و براحتی انرا به صورت عملی نیز پیاده سازی نمایید. اموزش بیلیارد بر همین اساس فروشگاه پستی خرید از میان سایر اموزش های موجود در این زمینه یکی از کاربردی ترین و بهترین آموزش های موجود در بازار را برای شما عزیزان انتخاب و در اختیارتان قرار داده است.کافیست تا بروی دکمنه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و بعد از اینکه کالا را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مجموعه بی نظیر شما می توانید به صورت کاملا تصویری تمام نکات لازم را به صورت کاملا دقیق و اصولی فرا گرفته و بعد از چند جلسه تمیرین و تکرار از بسیاری از دوستان خود پیشی گرفته و حرفه ای تر بازی نمایید.همین الان می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.مجموعه فوق جز یکی از بهترین و روان ترین مجوعه های اموزش بیلیارد بوده و شما با قیمتی اندک می توانید این آموزش را تهیه کرده و تمام نکات لازم و مهم این بازی را به صورت کاملا حرفه ای فرا بگیرید.اگر دوست دارید تا دفعه بعدی که باشگاه می روید حرفی برای گفتن داشته باشید و همه را بوسیله تکنیک و حرکات جدید خود متعجب نمایید پیشنهاد می کنیم همین الان اقدام به خرید این مجموعه ارزشمند نموده و سریعا به تماشای ان بپردازید. ورزش بیلیارد یکی از مفرح ترین و هیجان انگیزی ترین ورزش هایی است که به تازگی در میان جوانان ایرانی هم در حال رواج است و هر روز شاهد آن هستم که بر علاقه مندان به ان افزوده می شود. پس شما هم اگر می خواهید از غافله عقب نمانید و بتوانید به صورت حرفه ای این روزش را انجام دهید باید به صورت حرفه ای هم آموزش های لازم را ببینید و این بهترین فرصت است تا با استفاده از این مجموعه ارزشمند اقدام به این کار نمایید. اموزش بیلیارد اموزش بیلیارد شاید در نگاه اول به نظرتان کمی مشکل و سخت به نظر برسد اما با تماشای این مجموعه و کمی تمرین و تکرار می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید و خواهید دید که پس از مدتی شما هم به یکی از حرفه ای ها در این رشته تبدیل شده اید.مجموعه فوق با کیفیت بسیار بالا و به صورت کاملا روان تمام نکات لازم را به شما خواهد گفت. همین الان در هر کجای کشور که هستید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز آنرا از مامور پست دریافت کنید.چنانچه در حین ارسال و بسته بندی مشکلی برای کالای شما رخ دهد ما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد. نظرات(0) پرورش درخت انگور پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده: مهران زلقی | ارسال به ارسال به 100 درجه کلوب دات کام پرورش درخت انگور پرورش درخت انگور نیازمند تجربه کافی و دانستن نکات مهمی در این زمینه می باشد و قبل از ان می بایست تجربه لازم را در این زمینه کسب نمایید. باز هم با یکی دیگر از آموزش های بسیار مفید که می تواند تولید شغل و در امد نماید در خدمت شما عزیزان و علاقه مندان هستیم.اگر زیر ساخت های لازم را برای کشت و پرورش انگور دارید می توایند براحتی و با کمی همت و تلاش از داشته های خود تولید در آمد نمایید.ما در این مجموعه اموزشی سعی کرده ایم تمام مراحل مورد نظر را برای کشت و پرورش انگور به شما عزیزان علاقه مند آموزش دهیم.شما با تماشای این مجموعه می توانید براحتی تمام اصول و نکات لازم برای کاشت و برداشت انگور را فرا گرفته و برای خود و خانواده تان تولید در آمد نمایید.این فیلم توسط کارشناسان و متخصصان کشاورزی تولید شده و نکات ذکر شده در ان کاملا اصولی و صحیح می باشد و اگر شما فقط کمی همت و تلاش را در روند کار های خود قرار دهید می توانید براحتی اقدام به تولید وپرورش درخت انگور بزنید.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به این مجموعه امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و کافیست تا فقط با چند کلیک سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این مجموعه ارزشمند می تواند تجربه ای که باید در طول سالیان سال کسب کنید را تنها در عرض چند ساعت در اختیار شما قرار دهد. پرورش درخت انگور در مجموعه پرورش درخت انگور شما نکات مهم و حیاتی را فرا خواهید گرفت. مثلا درباره نوع هرس کردن درخت انگور باید بدانید که هرس خشک از 15 الی 20 روز بعد از برگ ریزان شروع شده و تا اندکی قبل از شکفتن شکوفه ها ادامه دارد.در مناطق سرد سیر نیز هرس مو در اواخر زمستان صورت می گیرد.برای اجرای این موارد یا باید از تجربه کافی برخوردار باشیدذ و یا از یک معلم و استاد خوب در این زمینه استفاده کنید. مجموعه آموزشی که برای شما تدارک دیده ایم حکم یک استاد را داشته و می تواند تمام آن چیزی که می خواهید را برایتان فراهم کند.برای اینکه شما به یک باغبان حرفه ای تبدیل شوید باید سالیان سال تلاش و زحمت بکشید و تجربه کسب نمایید.اما ما با ارائه این مجموعه در واقع نتیجه سال ها تجربه و تلاش باغبان های مختلف را به شما خواهیم داد و دیگر نیاز نیست تا بسیاری از روش های غلط و اشتباه را خودتان تجربه نمایید.ما سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولاتی که در این زمینه در بازار وجود دارند یکی از بهترنی و کامل ترین ها را برای شما انتخاب کنیم. پرورش درخت انگور همین الان می توانید برای خرید این مجموعه ارزشمند بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام نمایید. در هر کجای کشور که باشید ما سفارش شما را در کمتر از چند روز به دستتان خواهیم رساند و سپس می توانید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.شما در این مجموعه پرورش درخت انگور با انواع هرس های سبز و خشک آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت چگونه در پایان بتوانید بهترین و پر بارترین محصول را برداشت کنید.در میان تمام آموزش هایی که در این زمینه وجود دارد ما سعی کرده ایم تا در فروشگاه پستی خرید یکی از کامل ترین و به روزترینها را برای شما در سایت قرار دهیم.اگر بتوانید بعد از تماشای مجموعه پرورش درخت انگور این کار را عملیاتی کنید هم تولید اشتغال کرده اید و هم اینکه کسب و کار پر سود و کم دردسری را راه اندازی نموده اید. نظرات(0) کاشت گوجه فرنگی پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده: مهران زلقی | ارسال به ارسال به 100 درجه کلوب دات کام کاشت گوجه فرنگی کاشت گوجه فرنگی نیازمندداشتن اطلاعات فنی و تخصصی لازم در این زمینه بوده و بدون داشتن تجربه کافی نمی توان انتظار نتیجه قابل قبولی را داشت.در سری های قبل ما انواع اموزش های محصولات کشاورزی راب رای شما عزیزان قراردادیم و این بار نیز با آموزش کشت گوجه فرنگی در خدمت شما هستیم.اگر دوست دارید تا در زمین زراعی خود و یا در گلخانه خود بذر گوجه فرنگی را کاشته و در این زمینه مشغول به فعالیت شوید حتما شما را قبل از هر کاری توصیه به دیدن این مجموعه اموزشی می کنیم.دقت نمایید که آموزش کاشت گوجه فرنگی دارای نکات ریز و مهمی می باشد که رعایت انها می تواند در هر چه بهتر شدن محصول کمک نماید.نکاتی که در این مجموعه فرا خواهید گرفت حاصل تجربه و زحمات چندین سال کشارزان بوده که ما همه انها را گرد هم اورده ایم و در اختیار شما گذاشته ایم.همین الان می توانید از فروشگاه پستی خرید با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش نموده و بعد از اینکه کالا را دریافت نمودید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما در این مجموعه ارزشمند از اموزش کاشت گرفته تا نحوه برداشت و روش های سم پاشی و نحوه مبارزه با آفات و سایر نکات ریز و درشت دیگر را فرا خواهید گرفت. کاشت گوجه فرنگی در ابتدا قبل از هر کاری ما در این مجموعه به شما خواهیم گفت که چگونه یک بذر خوب را از بذر بد تشخیص داده و چگونه قدم اول را خوب و مطمئن بر دارید.بعد از این مرحله کاشت گوجه فرنگی  را به صورت کامل همراه با تمام نکات لازم به شما اموزش خواهیم داد.در مرحله بعدی نیز نحوه آفات زدایی و سموم را به شما خواهیم گفت.باید بدانید که در شکل گرفتن و اندازه محصول عوامل مختلفی دخیل خواهند بود و ما تمام این نکات را در حین آموزش به شما خواهیم گفت.گوجه فرنگی را تقریبا می توان در سراسر ایران براحتی کشت کرد اما اینکه کیفیت محصول را چگونه بتوان بالا برد تنها و تنها باید با یادگیری نکات مربوط این محصول این کار را انجام داد.همین الان می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماش گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت کنید و یا با بریو دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید. کاشت گوجه فرنگی برای کاشت گوجه فرنگی یا باید چندین سال تجربه عملی داشته باشید و به قولی خاک این کار را خورده باشیدئو یا از یک فرد مجرب و با تجربه در کنار خودتان استفاده کنید. اما اگر هیچ کدام از شرایط فوق را دارا نمی باشید پس باید بتوانید خودتان در کمترین زمان ممکن آن تجربه و اطلاعات لازم را بدست آورید.بهترین روش استفاده از یک آموزش تصویری بوده که بتواند جز به جز کار را به صورت دقیق و کاملا علمی به شما آموزش دهد.مجموعه فوق نیز دقیقا دارای چنین خصوصیتی است و می تواند به بهترین شکل ممکن همه ان چیز هایی که نیاز دارید را به شما نشان دهد.ما مجموعه فوق را با بالترین کیفیت ممکن برای شما اماده کرده ایم و در هر کجای کشور که باشید آنرا برایتان ارسال خواهیم کرد. در ضمن به هر دلیل اگر مجموعه آموزش کاشت گوجه فرنگی در پلیر شما کار نکرد و مشکل داشت می توانید درخواست داده تا به صورت رایگان یک بار دیگر ارسال کنیم.این مجموعه برای شما عزیزانی که در رشته کشاورزی هستید و می خواهید در این زمینه تحقیق و پروژه ای ارائه دهید نیز بسیار موثر است چرا که تمامی موارید که در این مجموعه آموزشی به شما خواهیم گفت بر پایه و اساس علمی استوار بوده و به در تحقیقات دانشجویی ینز می خورد. نظرات(0) کاشت خیار پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده: مهران زلقی | ارسال به ارسال به 100 درجه کلوب دات کام کاشت خیار کاشت خیار شاید در نگاه اول راحت و ساده به نظر بیاید ,اما اگر به دنبال محصولات با کیفیتی می باشید می بایست تمام نکات علمی را رد این زمینه رعایت فرمایید. باز هم برای علاقه مندان به تولید و اشتغال زایی در زمینه کشاورزی محصولی بسیار مفید و ارزشمند را در نظر گرفته ایم.نام این محصول آموزش کشت خیار است.اگر شما زیر ساخت های لازم جهت پرورش محصولات کشاورزی ار دارید و یا می توانید این امکانات را برای خود فراهم کنید ما پیشنهاد می کنیم حتما فرصت را از دست ندهید و سریعا اقدام نمایید.آموزش کشت خیار در ظاهر بسیار ساده و بدون دردسر به نظر میرسد اما در عمل اگر می خواهید در پایان محصولاتی با کیفیت بالا و با کم ترین افات را برداشت نمایید لازم ضروری است تا قبل از کاشت خیار نکاتی مهم و ضروری را فرا گرفته و از انها در حین پرورش این گیاه استفاده نمایید.ما نیز در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به آموزش کشت خیار محصولی اموزشی و کاملا تصویری را در نظر گرفته ایم که براحتی می توانید با یک بار تماشای این اثر خودتان کار تولید و پرورش خیار را شروع کرده و به نتایج خوبی هم دست پیدا کنید. کاشت خیار کاشت خیار گلخانه می تواند به عنوان یک شغل بسیار پر در امد برای شما محسوب شود و اگر بتوانید نکات لازم برای انجام این کار را فرا بگیرید. می توانید خیلی زود به درامد قابل توجهی دست یابید.شما در این مجموعه ارزشمند آمزش کاشت به صورت کامل و نحوه مراقبت از محصول در مرحله آخر نحوه برداشت را فرا خواهید گرفت.جالب است بدانید در یمان تمام فعالیت های کشاوری در مقایسه با زحمتی که بادی انجام داد کاشت خیار یکی از پر سودترین کار ها محسوب می شود.همین الان برای خرید این محصول اموزشی می توانید با شماره تلفن های 09390998711 و یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به صثبت برسانید و یا بروی دکمه خرید پستس کنار محصول کلیک کرده و از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش خود کنید. در این فیلم شما ابتدا با نحوه اخداث گلخانه های چوبی و فلزی آشنا خواهید شد و سپس در ادامه به نحوه پرورش خیار در گلخانه خواهیم پرداخت.ما در فروشگاه پستی خرید سعی کرده ایم تا برای شما علاقه مندان محصولی بسیار با کیفیت را در نظر بگیریم تا در کمترین زمان ممکن بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.شما به صورت کلی در این مجموعه اموزشی با مواردی همچون موارد زیر آشنایی پیدا خواهید کرد: + احداث گلخانه - تعریف گلخانه - اسکلت چوبی و مزایا و معایب - رایج ترین اسکلت در گلخانه ها - مزایای اسکلت های فلزی - روش احداث گلخانه - تعیین فاصله میله ها و پایه ها در اسکلت گلخانه - نصب ناودانی - تعیین ارتفاع و دهانه گلخانه - تعیین ضخامت و ابعاد اتصالات - تعیین جهت احداث گلخانه - انواع پوشش های گلخانه - نحوه پلاستیک کشی گلخانه – بذر پارتنوکارپ - تفاوت واریته های معمولی با پارتنوکارپ - نیازهای حیاتی خیار درختی - حرارت مورد نیاز کاشت خیار درختی - دمای محیط گلخانه و محیط ریشه خیار درختی - گازکربنیک مورد نیاز در گلخانه - روش های تامین گازکربنیک در گلخانه - تهویه در گلخانه - روش نصب فن های تهویه - آب مورد نیاز خیار درختی - مزیت آبیاری قطره ای در گلخانه - خاک مناسب خیار درختی - ضدعفونی کردن خاک گلخانه - سولاریزاسیون - کود مورد نیاز خیار درختی - کود دهی خاک - انواع کاشت خیار درختی - پشته بندی در گلخانه - تراکم کاشت خیار درختی - نشاء کاری - بستن بوته خیار درختی - هرس بوته خیار درختی کاشت خیار هر آنچه که شما در زمینه کاشت خیار نیاز دارید را می توانید در این مجموعه ارزشمند بیابید. حاصل تجربه چندین ساله یک باغبان را در عرض چند ساعت آموزش تصویری می توانید فرا گرفته و از این پس خودتان بدون نیاز به کمک هیچ کس کاری پر سود و راحت را فرا بگیرید. در این زمنیه برای تامین مالی اگر بتوانید یک طرح توجیهی نیز ارائه دهید می توانید وام خوبی از جهاد کشاورزی دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر

کاشت درخت

 

 

کاشت درخت دارای نکات مخصوص به خود است و اگر در هنگام انجام این عمل انها را رعایت نکنیم منجر به خشک شدن و از بین رفتن درخت خواهیم شد.اگر شما هم به باغبانی و گل و گیاه علاقه مند هستید و دوست دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب نمایید ما شما را دعوت به دیدن این مجموعه با ارزش خواهیم کرد.امروز برای علاقه مندان به باغبانی مجموعه ای با نام آموزش کاشت درختان را آماده کرده ایم که براحتی بعد از تماشای این مجموعه تصویری می توانید انواع و اقسام درختان مختلف را کاشته و پرروش دهید.نحوه کاشت درختان دراای تخصص و اموزش های لازم می باشد.اگر شما بدون اگاهی این کار را انجام دهید ممکن است بعد از چند روز شاهد خشک شدن درخت باشید.کاشت درخت میوه با سایر درختان دیگر متفاوت بوده و حساس تر هستندو.شما در این اموزش می توانید با کاشت انواع درخت های زیر آشنا شوید:
انواع هلو – انواع شلیل – انواع سیب – انواع گلابی – انواع زردآلو – انواع آلبالو – انواع گردو

مجموعه نکاتی که شما در این اموزش تصویری فرا خواهید گرفت  به جرات می توان گفت حاصل زحمات و تجربه هیا چندین ساله یک باغبان و کشاورز حرفه ای است و شما براحتی تمامی این نکات را در عرض چند ساعت به صورت تصویری می توانید در قالب یک مجموعه آموزشی فرا بگیرید.

کاشت درخت

 

 

کاشت درخت میوه  دارای نکات خاص خود است و اگر نتوانید انها در عمل اجرا کنید قطعا منجر به خشک شدن ونابودی آن نهای خواهید شد.همین الان می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید و یا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش خود کنید. در هر کجای کشور که باشید مه محصول مورد نظر شما را در عرض چند روز بدستتان خواهیم رساند. آموزش ارائه شده دارای بالاترین کیفیت پخش بوده و اگر در این زمینه  دچار مشکل باشد ما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد و مجموعه ای دیگر به جای آن ارسال می کنیم.
ما در فروشگاه پستی خرید برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید براحتی و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از اینکه کالا را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.این محصول همچنین می تواند برای باغبانان با تجربه و کسانی که در زمینه گل و گیاه تجربه دارند نیز مفید و اموزنده باشد.چرا که تجربه های حاصله از شما و نکات علمی این اموزش می تواند در کنار هم به رشد و کیفیت کار کمک نماید. پس حتما برای یک بار هم که شده اموزش کاشت درخت را تماشا نمایید تا با تمام اصول علمی و مهم آن آشنا شوید.ما نیز سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات مشابه درون بازار یکی از بهترین ها را برای شما انتخاب نماییم.
کاشت درخت

 

اگر دانشجوی رشته کشاورزی می باشید و به دنیال یک تحقیق جامع و کامل درباره نحوه کاشت درخت می باش ید ما توصیه می کنیم این مجموعه ارزشمند را تهیه کرده و حتما از ان به عوان یک مرجه کاملا علمی و عملی برای تحقیق خود استفاده کنید.شما می توانید با کمی تلاش و همت  بعد از تماشای این اموزش خودتان به تنهایی اقدام به کاشت انواع درختان میوه نموده و اگر فضای مناسبی برای این کار دارید حتی می توانید به عنوان یک شغل به آن نگاه کیند و از این راه به کسب در آمد بپردازید.

پنجشنبه 12 تیر 1393

پرورش زنبور عسل

نویسنده: مهران زلقی   

پرورش زنبور عسل

 

 

 

پرورش زنبور عسل نیازمند دانستن نکات ریز و درشتی است که می تواند شما را ددرادامه این راه بسیار کمک نماید. همه می دانیم که عسل  ماده ای بسیار مفید و درمانگر بوده و سالیان سال است که از این ماده نه تنها  به عنوان یک ماده خوراکی بلکه به عنوان یک دارو و شفا بخش انواع بیماری ها استفاده می شود.ما امروز قصد داریم تا در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان و علاقه مندان مجموعه ای با نام آموزش پرورش زنبور عسل را قرار دهیم.شما اگر می توانید زیر ساخت های لازم برای پرورش و نگه داری زنبور عسل را  ایججاد نمایید باید بگوییم دارای فرصتی طلایی و منحصر به فرد هستید تا با کمی تلاش و پشتکار  بتوانید جهشی بزرگ در زمینه اقتصادی انجام دهید.زنبور عسل می تواند یکی از چند کار بسیار پر سود و منفعتی باشد که اگر بتوانید آنرا انجام دهید خواهید دید که چگونه از نظر اقتصادی پیشرفت خواهید کرد.همین الان می توانید در هر کجای کشور عزیزمان ایران که هستید تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش این مجموعه ارزشمند نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و فرم سفارش را کامل کنید.

 

پرورش زنبور عسل

 

 

 

در این مجموعه اموزشی پرورش زنبور عسل شما با چندین مقاله آموزشی بسیار ارزشمند آشنا خواهید شد و در کنار ان یک گالری کامل از تصاویر پرورش این موجود را خواهید دید.همچنین با وسایل کار و ابزرا آالتی که به انها نیاز دارید آشنا خواهید شد.در ضمن اگر به دنبال یک طرح توجیهی برای  ارارئه به جهاد کشاورزی هستید از این اموزش می توانید نهایت استفاده را برده و طرح خود را به صورت کاملا علمی و بر پایه مستندات  عملی تنظیم و ارائه دهید.
کاری پر سود و با بازدهی بالا که اگر به صورت علمی و اصولی آنرا انجام دهید قطعا می توانید به بهترین نتایج لازم دست یابید.شما در این مجموعه با تاریخچه و نژاد زنبورهای عسل آشنا خواهید شد.همچنین مراحل زندگی و اندام شناسی زنبور  عسل را بررسی خواهیم کرد.شما برای شروع نیاز به ابزار و وسایلی دارید و ما همه این ابزار و وسایل را به شما معرفی خواهیم کرد. د رواقع از صفر تا 100 کار را به ما بسپارید و با خیال راحت بعد از تماشای این مجموعه می توانید به پرورش زنبور عسل مشغول شوید.
شما در این مجموعه با انواع کندوها و نحوه تغذیه زنبورها وداصول زنبورد داری مطالب ارزنده ای را بدست خواهید آورد.روش های بچه داری و شهد و گرده افشانی و نکات بسیاری که می تواند برای شما بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.در این مجموعه با بیش از 3 ساعت فیلم اموزشی در خدمت شما خواهیم بود و آخرین متدهای روز دنیا برای پرورش زنبور عسل را در اختیارتان قرار می دهیم.
کافیست تا با ما همراه باشید و قدم هایتان را به صورت علمی و حساب شده بر دارید.

 

پرورش زنبور عسل

 

 

 

 

 

 

همین الان با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.ما در کمترین زمان ممکن این محصول را با کیفیت بالایی برایتان ارسال خواهیم کرد و بعد از دریافت کالا می توانید وجه انرا به مامور پست بپردازید.مجموعه پرورش زنبور عسل جز کامل ترین و با کیفیت ترین مجموعه های آموزشی است که تا به حال در این مورد تهیه و تدارک دیده اند و ما نیز سعی کرده ایم تا با توجه به نیاز شما به اموزشی کامل و حرفه ای از بهتری ها در این زمینه برایتان استفاده کنیم.دقت کنید که شما در عرض چند ساعت و اب تماشای کامل این مجموعه می توانید حاصل تجارب چندین ساله یک زنبور دار حرفه ای را برای خود کرده و بدون صرف مدت زمان طولانی برای یادگیری این شغل انرا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت فرا بگیرید.

پنجشنبه 12 تیر 1393

آموزش شطرنج

نویسنده: مهران زلقی   

آموزش شطرنج

 

 

آموزش شطرنج  دارای اصول و قوانین خاص خود است و اگر می خواهید به فردی ماهر در این زمینه تبدیل شوید تنها راه ان ابتدا فرا گرفتن تمامی تکنیک های این بازی بوده و سپس تمرین و تکرار.اگر شما هم جز علاقه مندان ورزش شطرنج هستید و دوست دارید تا این ورزش را به صورت کاملا حرفه ای و اصولی فرا بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مجموعهآموزش شطرنج موجود در سایت را خریداری کرده و با دقت تماشا نمایید.خواهید دید که پس از یادگیری فنون و روش هایی که در این مجموعه امده است شما چقدر راحت می توانید اکثر حریفان خود را از پای در اورید و براحتی انها راسفارش دهید.بازی شطرنج اصلا ربطی به سن و سالا ندارد و در هر شرایط سنی که هستید می توانید قوی تر و حرفه ای تر از بسیاری از بزرگتر های خود نیز باشید.شما در این محصول انواع استراژی های مختلف را فرا خواهید گرفت.اینکه چه زمان و با چه نوع آرایشی به نبرد و مبارزه با حریف خود بروید و چگونه نظم و آرایش مهره های طرف مقابل خود را بر هم بزنید همه و همه را می توانید در این مجموعه فرا بگیرید.شاید به جرات بتوان گفت که شطرنج  یکی از مهیج ترنی بازی های فکری می باشد. یک جنگ خاموش که شما و تفکرتان را به چالش خواهد کشید.یک لشکر پیاده نظام در اختیالر شما است تا بتوانید با توجه به قاونین ان بر لشکر مقابلیتان پیروز گردید.به نظرتان می توانید یک فرمانده شایسته باشید؟

 

آموزش شطرنج

 


آموزش شطرنج در بازار به وفور یافت می شود و ما سعی کرده ایم تا یکی از بهترین و روان ترین ها را برای شما تهیه و در سایت قرار دهیم.مجموعه ای بی نظیر که خیلی زود می تواند سطح شما را بالا برده و از این براحتی و در چند حرکت بتوانید بر اکثر حریفان خود پیروز شوید. ما در فروشگاه پستی خرید امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید در هر لحظه که خواستید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از ردیافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.این مجموعه بی نظیر با آموزش کامل تمامی مهره هیا شطرنج به شما خواهد اموخت که در چه زمانی و جلوی چه مهره های از کدامیک از مهره های خود استفاده نمایید.شما هم اگر کسی را در دوستان و آشنایان خود دارید که به ورزش شطرنج علاقه مند است حتما با خرید اموزش شطرنج فوق و هدیه دادن به انها هم باعث خوشحالی انها شده اید و هم اینکه در پیشرفت و یادگیری این ورزرش مفرح به انها کمک بزرگی کرده اید.قطعا اگر می خواهید به مهارت بالایی در زمینه شطرنج دست یابید نیاز دارید تا توسط یک منبع معتبر آموزش های لازم را ببینید.این مجموعه می تواند شما را در جهت رسیدن به یک استاد بزرگ شطرنج کمک نماید.

 

آموزش شطرنج

 

 

 

 

برای خرید تلفنی  مجموعه آموزش شطرنج می توانید همین الان با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.امیدواریم که با تماشای این مجموعه بتوانید خیلی زود به فردی ماهر تبدیل شده و با کسب مقام های مختلف شما را در بالاترین سطح  در کشور ببینیم.دقت کنید که این تنها ورزشی است که اصلا ربطی به سن و سال ندارد و مکن شما نتوانید در این ورزش حریف یک فرد کوچکتر از خود شوید.شطرنج ورزش کاملا فکری بوده و می تواند مغز شما رافعال  و اکتیو کند.اگر می خواهید شما هم در عرصه های بین المللی شرکت کنید و افتخار آفرینی نمایید باید از همین الان به صورت جدی شروع کنید و وقت را از دست ندهید. با تمام وجود به تماشای این مجموعه ارزشمند بنشینید و سعی کنید با حریفان قدرتمندی تمرین داشته باشید تا در نهایت بتوانید خیلی زود پیشرفت کنید.

پنجشنبه 12 تیر 1393

روش پیوند زدن درخت

نویسنده: مهران زلقی   

روش پیوند زدن درخت

 

 

روش پیوند زدن درخت نیاز به اموزش دارد و نمی توان به همین راحتی و بدون داشتن تجربه لازم اقدام به این کار نمود.باز هم با مجموعه ای دیگر در خدمت علاقه مندان به گل و گیاه و طبیعت هستیم.شما در این مجموعه با ارزش می توانید انواع تکنیک های پیوند زنی درختان را یاد بگیرید و از این پس خودتان عمل پیوند زنی را به تنهایی انجام دهید.همانطور که می دانید بسیاری از درختان میوه را می توان به هم پیوند زد و میوه های جالب  و متفاوتی از انها برداشت کرد.پیوند زنی امروز به صورت یک علم و کاملا تخصصی انجام می شود تا در نهایت نتیجه و سر انجام کار دقیق و مفید باشد.ما در این مجموعه سعی کرده ایم تا به صورت تصویری و واضح و به صورت کاملا روان و شفاف روش پیوند زدن درخت را برای شما عزیان اموزش دهیم و اگر با دقت به تماشای این مجموعه بپردازید می توانید خودتان  این عمل را انجام دهید.فروشگاه پستی خرید این افتخار را دارد تا از میان سایر مجموعه های مشابه یکی از کامل ترین و روان ترین اموزش های پیوند زنی درختان را در فروشگاه خود برای شما علاقه مندان قرار دهد.در این مجموعه بی نظیر شما حاصل تجربه های چندین ساله یک باغبان را می توانید به راحتی فرا گرفته و در کمتر از چند روز خودتان به یک فرد با تجربه در این زمینه تبدیل شوید.

 

روش پیوند زدن درخت

 

 

روش پیوند زدن درخت اگر به درستی انجام نشود منجر به خشک شدن و از بین رفتن ان می شود و برای همین است که در این موارد معمولا این کار را به افراد با تجربه می سپارند.ما در این مجموعه ارزشمند تمام نکات لازم برای این کار را به شما آموزش داده ایم و شما به صورت قدم به قدم و مرحله به مرحله یاد خواهید گرفت که چگونه از عهده پیوند زدن انواع درختان بر آیید.همین الان می توانید با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود نموده و یا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.شما در این مجموعه با بیش از 20 نوع پیوند انواع درختان مختلف با یکدیگر آشنا خواهید شد و همچنین علل پیوند گرفتن و انجام این فر آیند را نیز دقیقا متوجه خواهید شد.اگر دارای باغ میوه هستید ما پیشنهاد می کنیم حتما این مجموعه بی نظیر را همین الان سفارش دهید و با اموزش های لازم که در اختیارتان قرار می دهیم براحتی خودتان شروع به پیوند زدن انواع درختان میوه شوید و بعد از چند ماه که محصولات به بار نشستند نتیجه انرا مشاهده خواهید کرد.قطعا اگر به دنبال ان هستید که در این هنر مهارت بالایی را کسب کنید و بتوانید براحتی انواع و اقسام گونه های گیاهی را به هم پیوند بزنید این محصول اموزشی می تواند بسیار مفید و  کاربردی باشد.

روش پیوند زدن درخت

 

برای یادگیری هر چه بهتر روش پیوند زدن درخت یا باید سال ها در این زمنیه فعالیت کنید و در کنار افراد با تجربه باشید تا بتوانید به ریزه کاری ان آشنا شوید و یا باید از مدرسی خوب و مجموعه ای آموزشی مناسب در این زمینه استفاده کنید. ما روش دوم را به شما پیشنهاد می کنیم چون هم وقت کمتری لازم دارد و هم به صورت علمی تر و دقیق /اخرین دستاوردهای این زمینه را در اختیار شما می گذارد. ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان مجموعه ای ارزشمند را تهیه کرده ایم که دقیقا می تواند به عنوان حلال مشکلات شما عمل کرده و تمامی انچه که نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد.در هر کجای کشور که هستید می توانید همین الان تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و مجموعه ارزشمند روش پیوند زدن درخت را درب منزل از مامور پست تحویل گرفته و سپس وجه آنرا بپردازید.

پنجشنبه 12 تیر 1393

پرورش مرغ تخم گذار

نویسنده: مهران زلقی   

پرورش مرغ تخم گذار

 

 

 پرورش مرغ تخم گذار به عنوان یکی از شغل های پر در آمد در امروز می گردد و می تواند علاوهئبر در امد خوبی که برای شما به همراه دارد تولید اشتغال کرده و کار آفرینی کند. یکی از کارهایی که امروزه با توجه افزایش جمعیت و همچنین افزایش تقاضا  دارای سود و منفعت بالایی است اموزش و نگه داری مرغ تخم گذار می باشد. اگر کمی جدی تر به قضیه نگاه کنیم خواهیم فهمید هر روز جمعیت کشور ما رو به افزایش بوده و هر روز نیز تقاضا برای مصرف مواد خوراکی از جمله تخم مرغ که مصرف بالایی هم دارد بیشتر از قبل می شود.حال  اگر شما بتوانید آموزش پرورش مرغ تخم گذار را فرا گرفته و انرا پیاده سازی کنید نه تنها به چرخه تولید ملی کمک کرده اید بلکه برای خود و دیگران نیز اشتغال زایی پدید اورده اید و همچنین کاری پر سود را نیز راه اندازی کرده اید.شما در این مجموعه ارزشمند که به صورت مولتی مدیا است تمام موارد لازم و ضروری و نکات مهم را فرا خواهید گرفت و هر انچه که باید و نباید برای این کار بدانید را در کمترین زمان ممکن اموزش می بینید.حاصل تجربه های چندین ساله یک مرغدار براحتی می تواند رد قالب یک فایل اموزش تصویری در اختیار شما قرار گیرد.مرغداری  را اگر به صورت علمی  اداره نکنید ممکن است شاهد ضرر های زیادی در حین کار باشید.پس دقت کنید از همان ابتدا سعی کنید در کنار تجربه دیگران حتما بر اصول علمی ان نیز مسلط شوید.

 

پرورش مرغ تخم گذار

 

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر به جای خرد کردن و تکه تکه کردن میوه ها و سبزیجات با دست از یک وسیله کمکی استفاده می کردید هم دقت در کارتان بیشتر میشد و هم در زمان کوتاه تری این کار را انجام می دادید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید نایسر دایسر یک بار برای همیشه خیال خود را راحت کنید و از این پس هر وقت خواستید سیب زمینی خلال کنید و یا سبزیجات خود را خرد کنید دیگر  نگران چیزی نخواهید بود و خودتان تنهایی با وجود این دستگاه در عرض چند دقیقه براحتی این کار را انجام خواهید داد.شما با خرید نایسر دایسرمی توانید تکه تکه کنید-خرید کنید-ریز کنید و خلاصه یک دستگاه چند کاره را در اختیار خواهید داشت .وجود چنین دستگاهی در هر آشپزخانه ای ضروری به نظر میرسد و هر کد بانو با داشتن یک نایسر دایسر براحتی و بدون نگرانی می تواند تمام کارهای خود را سر موقع انجام دهد.نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیز و برنده ای است و قادر خواهد بود تنها با یک فشار شما هر میوه ای را تکه تکه نماید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ محصولی اصل همراه با کیفیت بسیار بالایی را جهت خرید شما عزیزان قرار داده ایم . کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و درخواست خود را تکمیل نمایید. در هر کجای کشور که باشید ظرف چند روز نایسر دایسر شما را به دستتان خواهیم رساند.

 

 

 

 

 

برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده در زیر تیغه ها یک مخزن طراحی شده و شما براحتی تمام  موادی که در حال خرد کردن با این دستگاه هستید را می توانید در انجا جمع نمایید.شما باخرید نایسر دایسر و هدیه دادن ان به همسرتان در واقع نه تنها یک هدیه بسیار کاربردی و مفید برای آن خریده اید بلکه کمک بسیار زیادی به او در انجام کارهای خانه کرده اید. دیگکر نیاز نیست تنا برای خرد کردن پییاز هم وقت خود را تلف کنید و هم چشمان خود را اذیت کنید. یک پیاز در زیر تیغه های برنده نایسر دایسر قرار دهید و با یک اشاره به اهرم ان خواهید دید که پیاز ها تکه تکه و خرد شده است. یک سیب زمینی را برای خلال خلال کردن فقط پوستش را گرفته و دیگر کار تمام است انرا در زیر تیغه های دستگاه قرار دهید و یک اشاره به اهرم دستگاه کنید.به همین راحتی شما با خرید نایسر دایسر می توانید خیلی زود و دقیق تمام میوه ها و سبزیجات و دیگر مواد خوراکی دیگر را تکه تکه و خلال خلال و ریز نمایید.

 

متاسفانه به دلیل اینکه کاربران از این دستگاه استقبال خوبی کرده اند و فروش بالایی در بازار داشته است شاهد آن هستیم که دستگاه هایی تقلبی و با کیفیت پایین در حال عرضه می باشند و هیچگاه کیفیتی که نایسر دایسر اصل ارائه می دهند توسط این دستگاه ها قابل ارئه نبوده و نیست. پس دقت کنید تا در هنگام خرید نایسر دایسر از فروشگاهی معتبر اقدام به تهیه این محصول نمایید.نایسر دایسر تقلبی دارای تیغه های خشک بوده و خیلی زود بر اثر یک فشار ممکن است بشکند. همچنین جنس بدنه آن از پلاستیک درجه دوم بوده و اصلا با یک نگاه مشخص است که کالایی بی کیفیت می باشد.اما محصولی که ما به شما ارائه می دهیم دارای تیغه های برنده و در عین حال انعطاف پذیر است و همچنین جنس بدنه ان از پلاستیک شفاف و درجه یک ساخته شده است و دارای استحکام قابل ملاحضه ای نیز می باشد.

 

 

 

 

از نظر قیمت گذاری دستگاه های تقلبی  قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان دارند و شما تنها با خرید این محصولات مثلا در ظاهر چند هزار تومان پس انداز کرده اید. اما در عمل وقتی که از ان استفاده کنید خواهید دید که همان 20 هزار تومان هم دور ریخته اید و جنسی بی کیفیت را خرید کرده اید.شما با خرید نایسر دایسر از فروشگاه ما آنرا همراه با گارانتی اصلی دریافت خواهید کرد. محصولی که می تواند رضایت خاطر هر کدبانوی یارانی را به خود جلب نماید و به عنوان یک کادوی بسیار شیک و کاربردی برای هر خانم  می تواند استفاده شود.وجود شابلون های مختلف در این دستگاه به شما این اختیار را می دهد تا بتوانید در اشکال و اندازه های مختلف اقدام به تکه کردن و خردن مواد غذایی مورد نظرتان کنید.تکه های دقیق و هم اندازه  قطعا می تواند غذای شما را خوش رنگ تر و زیبا تر جلوه دهد.

 
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به فرک خرید یک هدیه  مناسب برای همسر خود هستید و نمی دانید باید چه چیزی بخرید کمی دست نگه دارید. ما به شما پیشنهاد خرید نایسر دایسر را می کنیم. محصولی که بی شک می تواند هر کدبانوی ایرانی را خوشحال و شگفت زده نماید.این دستگاه با قابلیت های فراوانی که دارد در واقع مانند یک یار در کنار همسر شما در کارهای مهم به او کمک خواهد کرد. کارهایی مانند خرد کردن انواع میوه جات و سبزیجات.خلال کردن سیب زمین و تکه تکه کردن پیاز همه و همه را به نایسر دایسر بسپارید و با کیفیتی بسیار بالا  انها را دریافت کنید. شما اگر می خواهید تا خلال های سیب زمین همه در یک اندازه دقیق و مشخص باشد بهترین روش خرید نایس%:.8'!دایسر و استفاده از این محصول است.

 

 

نایسر دایسر با وجود شابلون های مختلفی که دارد می تواند در انواع و اقسام شکل های مختلف  اقدام به خرد کردن و تکه کردن انواع میوه و سبزیجات و نماید. تیغ های برنده این دستگاه تنها با یک اشاره شما هر میوه ای را تکه تکه خواهد کرد. یک سیب زمین سفت و سخت را در زیر تیغه ها قرار دهید و شابلون مناسب کارتان را نیز بروی دستگاه نصب کنید و تنها یک اشاره به اهرم نایسر دایسر کنید خواهید دید که در یک چشم بر هم زدن تمام سیب زمین تکه تکه خواهد شد. بله با خرید نایسر دایسر شما در زمان و نیروی خود صرفه جویی خواهید کرد و دیگر نیاز نیست تا ساعت ها به خرد کردن و خلال کردن سیب زمین و پیاز مشغول شوید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید در زیر تیغه ها یک مخزن وجود دارد تا مواد خرد شده در درون ان جمع اوری شود. نایسر دایسر اورجینال دارای بدنه ای محکم و از جنس پلاستیک درجه یک و شفاف است و این در صورتی است که محصولات تقلبی و درجه دوم از بدنه ای شکننده و پلاستیک مات در ساخت ان استفاده کرده اند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید غذاهای خود را خوش فرم و زیباتر طبخ نمایید. فکر کنید که برای درست کردن یک سالاد خیار و گوجه و پیاز 

انرا با نایسر دایسر خرد کرده و همه د ریک اندازه مساوی تکه تکه شده اند و این سالاد شما را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد.

 

 

بریا سفارش این محصول کافیست تا بریو دکمه خرید پستی کنار آن کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و همچنین می توانید با تماس با شماره های 09390998711 یا 09392739838 به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود کنید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برایتان در سایت قرار داده ایم. محصولی که از ما خرید خواهید کرد دارای گارانتی بوده و اگر درحین ارسال دچار مشکل شود به صورت رایگان برایتان انرا تعویض خواهیم کرد.

 

 

خرید نایسر دایسر می تواند چشمان شما را از اذیت شدن در هنگام خرد کردن پیاز نجات دهد. می تواند صرفه جویی قابلل ملاحضه ای در زمان برای شما باشد و می تواند در نهایت با کیفیت بسیار بالاتری عمل خرد و تکه کردن را برایتان انجام دهد. در این روش بهداشت نیز به دلیل برخورد کمتر دست با مواد غذایی بیشتر رعایت خواهد شد.دقت کنید که مشابه همین محصول با کیفیت بسیار پایین تر و نامرغوب تر همین الان در بازار در حال فروش است و توسط فروشگاه های غیر معتیر انجام میشود. ما در فروشگاه لوکس شاپینگ امکان خرید نایسر دایسر اصل و اورجینال را برای شما فراهم کرده ایم.شاید در ظاهر کمی گران تر از محصولات دیگر فروشگاه ها باشد  اما در عوض هم دارای گارانتی بوده و هم از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

انواع مواد غذایی همچون فلفل دلمه ایپسیب زمین-پیاز و انواع سبزیجات را می توانید تنها با یک اشاره نایسر دایسر به تکه های مساوی و هم اندازه تبدیل کنید .کافیست تا شابلون مورد نظر خود را بروی دستگاه نصب کرده و در کمتر از چند دقیقه کلیه کارهایی که می بایست ساعت ها برای انها وقت می گذاشتید را انجام دهید.

امتیاز :  
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید نایسر دایسر

 


حتما شما هم تا به حال نام محصولی به نام نایسر دایسر را شنیده اید.بله همانظور که در تبلیغات هم دیده اید این دستگاه با قابلیت های بسیار بالایی که دارد می تواند به عنوان یک یار کمکی در کنار کدبانوی خانه مورد استفاده قرار گیرد.در واقع  این دستگاه یک خرد کن تمام حرفه ای میوه و سبزیجات بوده که به اشکال مختلف می تواند برای شما میوه ها و سبزیجات را تکه تکه کند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید براحتی میوه ها و سبزیجات را ریز کنید ,رنده کنید,چهار گوش کنید,خلال خلال کنید و به اشکال مختلف دیگر در بیاورید.

 

 

 

 

این محصول دارای یک مخزن برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده است.همچنین همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیزی می باشد که عمل خرد کردن و ریز کردن را انجام می دهند.دقت نمایید که به دلیل استقبال بیش از حد در خرید نایسر دایسر متاسفانه شاهد محصولاتی تقلبی و بی کیفیت هستیم که ممکن است از نظر ظاهری کاملا شبیه جنس اصلی باشند اما دارای تفاوت های بسیاری هستند که در عمل کیفیت محصول را پایین آورده و هیچگاه نمی توانید از یک نایسر دایسر تقلبی انتظار کارایی یک دستگاه اصل را داشته باشید.مهمترین بخش این دستگاه تیغه های ان است که در دستگاه تقلبی از کیفغیت پایین تری برخوردار بوده و بسیار شکننده و ضعیف می باشند.در صورتیکه در محصول اصلی که ما به شما ارائه می دهیم تیغه ها از قدرت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

 

 

 

 

شما با خرید نایسر دایسر اصل  در واقع محصولی را خریداری کرده اید که اگر به مخزن ان ضربه ای هم وارد شود و از دستتان هم بیافتد به دلیل مقاومت و جنس خوبی که دارد به آسانی ترک بر نمی دارد و نمی شکند این در صورتی است که کافیست تا مخزن یکی از دستگاه های تقلبی را به ان ضربه ای وارد نمایید خواهید دی که به راحتی ترک خورده و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.قسمت بعدی که باید به ان اشاره کنیم این است که در نایسر دایسر اصلی بدنه از قابلیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و همین امر موجب می شود تا در نهایت محصولات مورد نظرمان با کیفیت بهتری خرد و تکه تکه شوند.در نایسر دایسر تقلبی به دلیل خشک بودن جنس بدنه  در زمان خرید کردن میوه جات احساس می کنید هر لحظه ممکن است بدنه دستگاه از فشار وارد آمده ترک بخورد و بشکند.شما با توجه به کارایی بالای این محصول می توانید از حالت های مختلف خرد کن ان برای انواع میوه جات و سبزیها استفاده نمایید.

 

 

مثلا خرد کن چهار گوش ان به درد تکه تکه کردن سیب زمینی و هویج می خورد.شما در عرض چند دقیقه می توانید تعداد زیادی سیب زمین و هویج را براحتی و با کمترین دردسر به صورت چهار گوش دربیاورید.یک برش بروی سیب زمین کافیست تا انرا زیر دستگاه قرار داده و تنها با یک فشار کار تمام است.حالت بعدی که شما با خرید نایسر دایسر می توانید از ان بهره مند شوید حالت خلال خلال کردن است.دیگر نیاز نیست زمان زیاید را برای خلال خلال کردن تلف کنید با این محصول در عرض چند دقیقه و در یک چشم بر هم زدن می توانید تعداد زیاید سیب زمینی را خلالی کرده و همه را به یک اندازه و بسیار مرتب در بیاورید.بعد از استفاده براحتی می توانید دستگاه را در زیر آب گرفته و آن شستشو دهید.شما همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید نایسر دایسر اصل از فروشگاه ما کنید. دقت داشته باشدی که ما محصول خود را از نظر کیفیت و کارکرد به تضمین شده برایتان ارسال خواهیم کرد.هیچ گاه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال محصولات بی کیفیت و تقلبی نروید.یک بار هزینه کنید و در عوض محصلی همراه با گارانتی و کیفیت اصلی تحویل بگیرید.با خرید اینترنتی ابتدا نایسر دایسر خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت و سپس وجه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.

 

 

 

 

آموزش استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد. کافیست تا میوه ها و سبزیجات خود  را در محل تایین شده در زیر تیغه ها قرار دهید و سپس با یک فشار تمامی انها را خرد شده و تکه تکه تحویل بگیرید.با خرید نایسر دایسر در واقع علاوه بر بالا بردن کیفیت خرد و تکه تکه کردن محصول در وقت و زمان خود نیز بسیار صرفه جویی کرده اید و می توانید به کارهایی بیشتری برسید.قیمت دستگاه نایسر دایسر های تقلبی بین 20 تا 30 هزار تومان است و باز هم اخطار می کنیم تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال تهیه این کالای بی کیفیت نباشید اگر نایسر دایسری که می خرید نتواند خوب عمل خرد و تکه تکه کردن را انجام دهد در واقع حتی اگر 1000 تومان هم انرا خریداری کرده باشید گویی که پول خود را دور ریخته اید.نایسر دایسر اصل با دارا بودن شابلون های مختلف به شما کمک می کند تا با تنوع بالایی اقدام به خرد کردن و تکه مردن میوه جات و سبزیجات بپردازید.

 

 

 قیمت: 480,000 ریال
 تعداد: 1000 عدد
 روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر

کی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سحر

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.



:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد